شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رتبه-ايران
شبکه - اينترنت

رتبه ایران در هزینه‌های ICT و امنیت فضای مجازی اعلام شد

(اتحادیه بین‌المللی مخابرات) رتبه ایران در ارتباط با سبد هزینه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین امنیت فضای مجازی را اعلام کرد.

ادامه مطلب

رشد - نمودار

ارتقای 10 رتبه ای ایران در شاخص های جهانیICT

معاون دولت، مجلس و امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهمترین برنامه سال 95 خود را رونق اقتصادی بخش ICT در استانها عنوان کرد و از جهش 10 پله ای ایران در زمینه شاخص های جهانی خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت - کام

وضعیت ICT در ماه پایانی برنامه پنجم/ در منطقه دوم نشدیم

مدیر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌ها، وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را از منظر اهداف برنامه پنجم توسعه، در ماه پایانی این برنامه راهبردی، تشریح کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

آگهی‌افزارها دشمن جدید گوشی هوشمند/ایران در صدر کشورهای مبتلا به آگهی‌افزار

آگهی‌افزارها نوع جدیدی از بدافزار هستند که در موارد متعدد پس از آلوده شدن سیستم به آنها، امکان پاکسازی دستگاه مربوطه غیرممکن خواهد بود و بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته، یکی از کشورهایی که بیشترین تعداد این بدافزار در آن شناخته شده، ایران است.

ادامه مطلب

اينترنت پرسرعت

تازه ترین گزارش Internet Society؛

معرفی کشورهای با ضریب نفوذ بالا در اینترنت/ جایگاه ایران

در تازه ترین نقشه جهانی نفوذ اینترنت کشورهای دارای ضریب نفوذ بالا معرفی شده اند ضمن اینکه رتبه ایران نیز در این رتبه بندی ۲۹ درصد رشد داشته است.

ادامه مطلب

اينترنت

جدیدترین آمار از شاخصهای فناوری اطلاعات؛

رتبه ۸۶ ایران در شاخص جهانی آمادگی شبکه ای/ معرفی ۱۰ کشور برتر

جدیدترین آمار از شاخص های بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، از رتبه ۸۶ ایران در میان کشورهای جهان از نظر آمادگی شبکه ای حکایت دارد.

ادامه مطلب

اينترنت

وزارت ارتباطات اعلام کرد:

آخرین رتبه بندی کشورها در اینترنت/ جایگاه ایران در سرعت و قیمت

آخرین رتبه بندی جهانی کشورها از وضعیت اینترنت، از رتبه ۱۴۷ ایران در میان ۲۰۰ کشور از حیث سرعت دانلود اینترنت پهن‌باند و جایگاه ۹۸ از میان ۱۱۴ کشور جهان از نظر سرعت دانلود اینترنت موبایل حکایت دارد.

ادامه مطلب