دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رهبر-معظم-انقلاب
فضای مجازی

رهبر معظم انقلاب:

رهاسازی فضای مجازی باعث افتخار نیست

همه کشورهای دنیا فضای مجازیشان را مدیریت میکنند ولی ما افتخار میکنیم که آن را ول کردیم!

ادامه مطلب

آقاي خامنه اي

در مراسمی رونمایی شد

طراحی سامانه هوشمند تبدیل فرمایشات رهبر انقلاب به متن

سامانه تبدیل فرمایشات 23 سال اخیر مقام معظم رهبری به متن با فناوری هوش مصنوعی توسط متخصصان داخلی طراحی شد، تحلیل کلمات در این سامانه نشان می‌دهد ایشان در 23 سال اخیر از 60 هزار واژه اختصاصی استفاده کرده‌اند.

ادامه مطلب

رهبر

موضعگیری قاطع رهبر معظم انقلاب سعودی ها را آفلاین کرد

پس از سخنرانی قاطعانه روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به جنایت آل سعود در منا، حامیان حکومت وهابی سعودی تبلیغات ضدایرانی و ضدشیعی خود را متوقف کرده و در فضای مجازی آفلاین شده اند.

ادامه مطلب

شوراي عالي مجازي

دبیر شورای عالی فضای مجازی:

نگاه به فضای مجازی در کنار دغدغه، توسعه متوازن درون‌زا و برون‌نگر است

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مقام معظم رهبری در کنار دغدغه‌هایی که نسبت به فضای مجازی دارند، با نگاه توسعه متوازن برنامه‌ریزی شده درون‌زا و بیرون‌نگر به این حوزه نگاه می‌کنند.

ادامه مطلب

شوراي عالي مجازي

دعوت از اعضاء برای حضور در جلسه شورای عالی فضای مجازی

پیرو حکم مقام معظم رهبری برای انتصاب اعضای جدید و آغاز دوره دوم فعالیت شورای عالی فضای مجازی برخی اعضای این شورا از دریافت دستور جلسه و دعوت برای حضور در جلسه امروز این شورا خبر داده‌اند.

ادامه مطلب

اينترنت

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد

تشکیل جلسه سران قوا با رهبر انقلاب درباره خطرات فضای مجازی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: چند روز قبل در محضر رهبر انقلاب جلسه‌ای متشکل از سران سه قوه در رابطه با خطراتی که فضای مجازی برای نسل جوان ایجاد کرده است، برگزار شد.

ادامه مطلب

شوراي عالي مجازي

دبیر شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد

برگزاری منظم جلسات شورا با حکم جدید رهبر انقلاب

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: اعضای این شورا سران قوا و وزیران هستند و به همین علت شاید برخی از جلسات با تأخیر برگزار شود اما با حکم جدید رهبر انقلاب، انتظار می‌رود جلسات شورا به صورت منظم‌ برگزار شود.

ادامه مطلب

آقاي خامنه اي

رهبر معظم انقلاب

استفاده از استعدادهای جوان در عرصه فضای مجازی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، که روز دوشنبه با رئیس جمهور و اعضای شورای عالی فضای مجازی دیدار کردند، استفاده از تواناییها و استعدادهای جوان کشور و سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان را برای خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی، و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب ضروری دانستند.

ادامه مطلب

آقاي خامنه اي

رهبر معظم انقلاب اسلامی

در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را منصوب کردند

۱۰ وظیفه و مأموریت شورای عالی فضای مجازی در دوره جدید/ ارتقای ایران به قدرت سایبری در طراز قدرت‌های تأثیرگذار جهانی/ تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات/ سالم‌سازی و حفظ امنیت همه‌جانبه فضای مجازی کشور

ادامه مطلب