فرنقي زاد خبرداد:
90 درصد شکايت هاي رسيده به مرکزتماس 195 از اپراتورهاي تلفن همراه است
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات متوسط زمان رسيدگي به درخواست ها و شکايت ها را در سامانه 195 بين 6 الي 10 روز عنوان کرد.
ادامه مطلب
در جشنواره روابط عموميهاي برتر
وزارت ارتباطات حائز رتبه برتر در «پاسخگويي» شد
وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در يازدهمين جشنواره روابط عموميهاي برتر، موفق به کسب رتبه نخست در بخش « پاسخگويي » شد.
مراسم توديع و معارفه در روابط عمومي وزارت ارتباطات برگزارشد
وزيرارتباطات با اشاره به انتصاب، علي افتخاري به عنوان مشاور وزير و مديرکل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: اميدوارم پس از اين شاهد رشد و شکوفايي روابط عمومي باشيم.