جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
روحانی
روحانی

دکتر روحانی :تحولات دیجیتال و الکترونیکی شدن ارائه خدمات برای کشور ضروری است

دکتر روحانی تحولات دیجیتال و الکترونیکی شدن ارائه خدمات را برای کشور ضروری خواند و تصریح کرد: امروز بدون پیشرفت در ارتباطات و فناوری اطلاعات حرف زدن و برقراری ارتباط با جهان امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان در دنیای امروز با تحولات شگرف آن، از علم و فناوری عقب ماند.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

روحانی در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور:

تلاش دولت این است که تا پایان خرداد دولت الکترونیکی را به یک نقطه قابل قبول برسانیم

بیستمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور روز سه شنبه در سومین روز از سال ۱۴۰۰ به ریاست رئیس جمهور برگزار و در این جلسه روند تکمیل دولت الکترونیکی و پیوستن دستگاه‌ها به سیستم یکپارچه هوشمند الکترونیکی بررسی شد.

ادامه مطلب

روحانی

واکنش وزیر ارتباطات به اظهارات رئیس جمهور: ممنون آقای رئیس جمهور، ارادتمند!

صبح امروز رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت در واکنش به احضار وزیر جوان ارتباطات به جلسه بازپرسی، از او حمایت کرد. در پاسخ وزیر ارتباطات نیز در صفحه خود در توییتر نوشت: «ممنون آقای رئیس جمهور، ارادتمند»

ادامه مطلب

روحانی

عصر امروز؛

هیات دولت اساسنامه صندوق‌های پژوهش و فناوری را تصویب کرد

در جلسه هیأت دولت که بعدازظهر امروز به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، اساسنامه صندوق‌های پژوهش و فناوری را تصویب شد.

ادامه مطلب

روحانی

پس از ۱۴سال انجام شد؛

تشکیل جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهوری

صبح امروز سه‌شنبه جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات پس از ۱۴سال برای اولین بار با حضور رییس جمهوری تشکیل شد، در این جلسه که وزرای متعددی حضور داشتند پروژه‌های اولویت‌دار دولت الکترونیک با جدیت مورد بررسی قرار گرفت که دبیر این شورا گفت: از این به بعد به شکل هفتگی دبیرخانه شورا گزارش پیشرفت دولت الکترونیک در دستگاه‌ها را به رییس جمهوری ارائه خواهد داد.

ادامه مطلب

روحانی

از شنبه هفته آینده

طرح محدودیت‌های کلی در سراسر کشور اجرایی می‌شود

رئیس جمهور گفت: ما در هفته‌های جدید محدودیت‌های زیادی را ایجاد کردیم که هدف از آن این است که مردم لمس کنند شرایط، فوق العاده است و همه باید کمک کنند. ما باید سواد سلامت مردم را بالا ببریم.

ادامه مطلب

حسن روحاني

رییس جمهور:

استفاده از شبکه «شاد» باید رایگان باشد

رییس جمهور با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی امسال به دو شکل مجازی و حضوری انجام می‌شود، آموزش حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی را اولویت اول دانست.

ادامه مطلب

روحانی

رییس جمهور:

سال ۹۹، سال تحول در زندگی مردم خواهد بود

رییس جمهور گفت: سال ۹۹ سالِ افتتاح طرح‌های بزرگ ، تحول در زندگی مردم و روابط اقتصادی با جهان و تعاملات با همسایگان خواهد بود.

ادامه مطلب