پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رویداد-داخلی
اینترنت

پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت روستایی، گامی در مسیر عدالت اجتماعی

اتصال ۱۰۰ درصدی ۳ استان، بالای ۹۸ درصدی ۵ استان و بالای ۹۰ درصدی ۹ استان به شبکه ملی اطلاعات نشان می‌دهد، تلاش برای اتصال تمام روستاهای کشور به اینترنت به نتیجه رسیده و طبق وعده وزیر ارتباطات تا پایان ۱۴۰۱ تمام روستاها به اینترنت متصل خواهند شد.

ادامه مطلب

ایرانسل

خط تولید سیم‌کارت بومی راه‌اندازی شد

با راه‌اندازی خط تولید بومی، سیم‌کارتی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم‌عامل آن، کاملاً در داخل کشور انجام شده است.

ادامه مطلب

کودکان الکترونیکی

برپایی نمایشگاه «کودکان الکترونیکی»

نمایشگاه منتخب کتاب با موضوع «رایانه و فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات» تا پایان مهر در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان است.

ادامه مطلب

رویداد

نفرات برتر معرفی شدند

رقابت ۱۴۰۰ دانش‌آموز در مسابقه بین‌المللی دانش مغز

هفتمین دوره مسابقه ملی دانش مغز با انتخاب و معرفی نفرات برتر این دوره و نماینده کشورمان درمسابقات جهانی دانش مغز به کار خود پایان داد.

ادامه مطلب

ایرانسل

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE ۲۰۲۱) با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

سامانه شاد

سال تحصیلی با نسخه جدید «شاد» آغاز می‌شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم سال تحصیلی را با شاد آغاز می‌کنیم، گفت: ممکن است مدارس کم‌جمعیت در مناطق دوردستی که به بعضی از امکانات دسترسی ندارند، حضوری باشد، اما بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان، مهر را با شاد آغاز می‌کنند.

ادامه مطلب

عیسی زارع‌پور

با صدور ۲ حکم انتصاب؛

تغییر و تحولات در وزارت ارتباطات کلید خورد

با صدور ۲ حکم انتصاب رئیس کل حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست سازمان فناوری اطلاعات از سوی عیسی زارع پور، تغییر و تحولات در این وزارتخانه کلید خورد.

ادامه مطلب

مخابرات

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در راستای تبیین راه حل رفع مشکلات ایثارگران این شرکت، در نشستی با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

ادامه مطلب

ابوطالب نجفی

ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ایران از سمت خود استعفا داد

شرکت خدمات انفورماتیک ایران با آغاز کار دولت سیزدهم و استعفا ابوطالب نجفی مدیرعامل این شرکت در آستانه تغییر و تحولات مدیریتی قرار گرفته است.

ادامه مطلب

ابراهیم محمود زاده

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران:

به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به مناطق مخابراتی هستیم

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جریان سفر استانی خود به استان آذربایجان غربی گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آن‌ها است.

ادامه مطلب