شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوری
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سامانه «سلام» از سوی رگولاتوری راه‌اندازی می شود

سامانه لحظه‌ای ارتباطات مردمی «سلام» با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به مجموعه سامانه‌های خدماتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی می شود.

ادامه مطلب

رمز ارز

رگولاتوری حوزه رمزارز می‌تواند تاثیرات شگرفی روی کسب‌وکارهای مالی بگذارد

فعالان حوزه فین‌تک و رمزارز بر این باورند که در صورت تنظیم‌گری صحیح برای حوزه رمزارز، این دسته از دارایی‌های دیجیتال قادر خواهند بود به اقتصاد دیجیتال ایران کمک کرده و تاثیری شگرف روی کسب‌وکارهای مالی داشته باشند.

ادامه مطلب

موبایل بانک

گزارش رگولاتوری از آخرین وضعیت ارتباطات: اینترنت موبایل ۹۰ میلیون مشترک دارد

گزارش رگولاتوری از بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در تابستان ۱۴۰۰ حاکی از عبور تعداد مشترکین اینترنت موبایل (سیار) از ۹۰ میلیون مشترک است. طی سه ماه دوم سال ضریب نفوذ تلفن همراه به ۱۵۶.۶۴ درصد رسید و این رقم برای ارتباطات سیار حدود ۱۰۶.۳۴ درصد است.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع‌پور:

رگولاتوری در بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران حضور کارشناسی فعال داشته باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مغز متفکر و چشم بیدار ارتباطات کشور و بازوی حاکمیت در حفظ حقوق مردم است.

ادامه مطلب

سرویس های ویژه تلفن

با همکاری رگولاتوری و مرکز ملی رقابت؛

دستورالعمل صورتحساب تلفن ثابت تدوین شد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از همکاری با مرکز ملی رقابت برای تدوین دستورالعمل صورتحساب تلفن ثابت خبر داد.

ادامه مطلب

دکل های مخابراتی

تفاهم مدیران اپراتورهای اینترنت ثابت کشور بر لزوم تغییرات اساسی حوزه رگولاتوری

از نظر مدیران شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت، یکی از مهم ترین علل عدم پیشرفت این شرکت ها، قوانین غیرکارشناسی رگولاتوری است که در نهایت منجر به عدم سودآوری کافی و ضعیف تر شدن بازار اینترنت ثابت بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر می شود.

ادامه مطلب

رگولاتوری

رگولاتوری با شورای رقابت برای اجرای مصوباتش توسط مخابرات به تفاهم رسید

رگولاتوری به عنوان بازوی نظارتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوبه‌های گوناگونی برای رشد در بازار ICT و ایجاد شرایط رقابتی در نظر می‌گیرد که در این میان آنطور که خود رگولاتوری هم اذعان می‌کند این مصوبه‌ها تنها توسط مخابرات اجرا نمی‌شود.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

درخواست از وزیر ارتباطات دولت آینده؛

تشکیل معاونت ارتباطات بین الملل و انتقال تکنولوژی در وزارت ICT

نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران گفت: ضرورت تشکیل معاونت ارتباطات بین الملل و انتقال تکنولوژی در وزارت ارتباطات دولت آینده احساس می شود.

ادامه مطلب

پیمان قره‌داغی

عدم تضمین کیفیت سرویس

بیشترین دلیل شکایت از شرکت‌های اینترنتی

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، تاخیر در نصب و راه‌اندازی، عدم جمع‌آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از شکایات پر تکرار کاربران سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در مورد شرکتهای ارتباطات ثابت (FCP) است.

ادامه مطلب

رگولاتوری

جوابیه شرکت مخابرات به سازمان تنظیم مقررات

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به خبر روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ) سازمان تنظیم مقررات مبنی بر «افزایش شکایت از شرکت مخابرات در سال ۹۹» جوابیه‌ای صادر کرد.

ادامه مطلب