جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
سازمان-نظام-صنفي-رايانه-اي
الکام استارز

برنامه‌های جانبی ششمین دوره الکام استارز به صورت مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های جانبی ششمین دوره الکام استارز شامل الکام‌پیچ، پاویون سرمایه و شتاب، از ۲۹ دی‌ماه تا دوم بهمن‌ماه، به صورت برخط برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

امير حسين دوايي

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد

پاسخ به انتقاد از برخورد سلیقه‌ای کمیته وام وزارت ارتباطات

انتقاد یک عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از عملکرد کمیته وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه نتایج ۲ ماه ارزیابی‌ را دور ریختند و سلیقه‌ای وام دادند، پاسخ معاون وزیر ارتباطات را به همراه داشت.

ادامه مطلب

 فرهاد اليشائي

یک عضوسازمان نظام صنفی رایانه ای مطرح کرد:سلیقه‌ای وام دادند

انتقاد به عملکرد کمیته وام وزارت ارتباطات/ 2 ماه ارزیابی‌ را دور ریختند

یک عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای با انتقاد از عملکرد کمیته وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات، گفت: قرار بود 90 میلیارد تومان توزیع شود که پس از ارزیابی طرح ها توسط 25 مدیر شرکت های برتر IT کشور همه ارزیابی ها را دور ریختند و سلیقه‌ای وام دادند.

ادامه مطلب

امنيت - پرداخت الکترونيک

موسسه های مالی امنیت کاربران را دراستفاده ازامکانات آنلاین فراهم کنند

مسئول کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: موسسات مالی با آگاهی، آموزش و شناخت تهدیدات و همچنین بکارگیری راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری، امنیت کاربران دیجیتال خود را در استفاده از امکانات آنلاین فراهم کنند.

ادامه مطلب

واعظي

وزیرارتباطات:

در حوزه اینترنت بسیار عقب هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور وضعیت زیرساخت اینترنت در کشور را نامطلوب دانسته و بر همکاری بخش خصوصی برای خارج شدن از این وضعیت تاکید کرد.

ادامه مطلب