سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت-هوشمند
ساعت هوشمند

ساعت هوشمند اختصاصی گوگل سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

نظر می‌رسد که شرکت گوگل این روزها در حال ساخت ساعت هوشمند جدیدی توسط مهندسان داخلی خود است که به گفته منابع نزدیک به این شرکت، در سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد.

ادامه مطلب

اپل واچ

بازکردن قفل آیفون با ساعت اپل ممکن شد

اپل نسخه بتای جدیدی از سیستم عامل آی او اس را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد قفل آیفون را با استفاده از ساعت هوشمند همین شرکت باز کنند.

ادامه مطلب

اپل

به دلیل تعطیلات کریسمس؛

فعالسازی دستگاه های جدید اپل مختل شد

کاربرانی که به تازگی دستگاه های اپل از جمله ساعت هوشمند و هوم پاد این شرکت را خریده اند برای فعالسازی دستگاه و ورود به آی کلود با چالش روبرو بودند.

ادامه مطلب

ساعت

با لرزش در هنگام خطر؛

ساعتی که ناشنوایان را از مرگ نجات می‌دهد

محققان دانشگاه واشنگتن ساعتی ویژه ناشنوایان و کم شنوایان تولید کرده‌اند که با بررسی اصوات محیطی، کاربران را از خطرات مهم مانند نزدیک شدن یک خودرو مطلع می‌کند.

ادامه مطلب

اپل - ساعت

استفاده از ساعت اپل به عنوان شاهد قتل در دادگاه

پلیس استرالیا اطلاعات یک ساعت هوشمند اپل را به عنوان مدرک در دادگاهی جنایی ارائه داده‌است.

ادامه مطلب

اپل

پشتيباني ساعت جديد اپل از نسل چهارم شبکه هاي همراه

اپل قصد دارد ساعت هوشمند تازه خود را با تغييراتي اساسي روانه بازار کند و پشتيباني آنها از استاندارد مخابراتي نسل چهارم تلفن همراه يا LTE را ممکن کند.

ادامه مطلب

تلگرام

امکان نصب تلگرام روی ساعت های هوشمند

نرم افزار تلگرام با سیستم عامل اندروید ویر2 سازگار شده، این بدین معنی است که کاربران از این پس می توانند این نسخه از تلگرام را بر روی ساعت هوشمند خود نصب کنند.

ادامه مطلب

اپل

9 مشکل عمده ساعت اپل

ساعت هوشمند اپل کمی بیش از یک هفته است که روانه بازار شده ولی در همین مدت کم اولین کاربران و کارشناسان مشکلات و اختلالات زیادی را در این ساعت پیدا کرده اند.

ادامه مطلب