دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستار-هاشمی
تولید گوشی

ایجاد ۴۳ هزار شغل پایدار با تولید تلفن‌همراه در داخل کشور

با اجرایی شدن طرح وزارت ارتباطات درباره حمایت از تولید گوشی همراه، برای ۴۳ هزار نفر شغل پایدار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

ادامه مطلب

اینترنت رایگان

جزئیات اختصاص اینترنت رایگان برای تحصیل دانشجویان به‌زودی اعلام می‌شود

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تغییر نحوه اختصاص یارانه اینترنت برای آموزش مجازی دانشجویان خبر داد که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

ادامه مطلب

ستار هاشمی

تبریز در بحث شهر هوشمند، فعال‌تر ظاهر شود/ افتتاح ابرکامپیوتر سیمرغ تا پایان سال

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که شهر تبریز این همه زیبایی‌های خیره کننده دارد، ولی در بحث شهر هوشمند نیاز دارد تا مقداری فعال‌تر ظاهر شود، گفت: برای اینکه شهر هوشمند در تبریز شکل بگیرد، شهرداری باید پای کار بیاید، اگر هم پای کار آمده، آنگونه که انتظار می‌رود بروز و نمودش را احساس نمی‌کنیم.

ادامه مطلب

ستار هاشمی

معاون وزیر ارتباطات پاسخ داد

علت رایگان نشدن سامانه‌های دانشگاهی چیست؟

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده دانشجویان از وی‌پی‌ان هنگام اتصال به سامانه‌های آموزش الکترونیکی و اطلاعات ناقص سامانه‌هایی که از سوی دانشگاه‌ها به وزارت ارتباطات اعلام شده را علت عدم رایگان‌سازی اینترنت آموزش مجازی دانست.

ادامه مطلب

ستار هاشمی

آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان دانشگاهیان

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه دانشگاه‌ها برای دریافت اینترنت در سامانه جدید وزارت ارتباطات ثبت‌نام کنند، گفت: مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشگاهیان از امروز تا ۹آبان تمدید شد.

ادامه مطلب