سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
سجاد-بنابي
سجاد بنايي

قطعی اینترنت درایران و کشورهای همسایه تایید شد.

سجادی بنایی نایب رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت درتوییت خود اعلام کرد: اکثر کاربران کشورهای همسایه هم این مشکل را دارند. همکاران من در شرکت ارتباطات زیرساخت در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند. پایان قطعی را اطلاع رسانی می‌کنیم.

ادامه مطلب

سجاد بنابي

بنابي، نايب ‌رييس هيأت‌مديره شرکت ارتباطات زيرساخت مطرح کرد:

براي ارزان شدن اينترنت زيرساخت برنامه داريم/ اينترنت تحريم نمي‌شود

نايب ‌رييس هيأت‌مديره شرکت ارتباطات زيرساخت با تأکيد بر اين‌که بر اساس برنامه‌ريزي‌ها، تلاش مي‌شود قيمت اينترنت، نسبت به قيمت‌هاي فعلي افزايش پيدا نکند گفت: براي کاهش قيمت اينترنت زيرساخت برنامه داريم. دليلش هم اين است که در دنيا اينترنت در حال ارزان شدن است.

ادامه مطلب

اينترنت - تست سرعت

يک مقام مسئول خبر داد:

دليل افت کيفيت اينترنت کاربران در داخل کشور

نايب رئيس هيئت مديره شرکت ارتباطات زيرساخت با تأييد افت محسوس سرعت و کيفيت اينترنت در داخل کشور گفت: قطعي دو مسير انتقال فيبر نوري در اروپا از بامداد امروز باعث اين مشکل شده است.

ادامه مطلب

سجاد بنايي

سجاد بنابي نائب رئيس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت شد

طي حکمي از سوي مهندس آذري جهرمي وزيرارتباطات و فناوري اطلاعات، سجاد بنابي به مدت دو سال به سمت نائب رئيس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شد.

ادامه مطلب

سجاد بنابي

تحقق برنامه وزیر ارتباطات در حمایت از کسب وکارهای استانی

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان از به نتیجه رسیدن تفاهمنامه های به امضا رسیده در حوزه حمایت از کسب و کارهای نوپا در سفر وزیر ارتباطات به استان بوشهر خبر داد و گفت: با استقرار شتابدهنده ارتباط کسب وکارهای نوپای حوزه ICT استان بوشهر جلسه ای با سرمایه گذاران برقرار شد تا این استان پایلوتی برای توانمندسازی کسب وکارها در کشور باشد.

ادامه مطلب

سجاد بنابي

«سجاد بنابي» جايگزين احمد رضا شرافت شد

با حکم وزير ارتباطات سجاد بنابي به عنوان عضو موظف هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت جايگزين سيداحمدرضا شرافت شد.

ادامه مطلب