جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرقت-اطلاعات
سرقت اطلاعات

سرقت اطلاعات از رایانه‌های شخصی با فایل‌های RTF

گروهی از هکرها تحت حمایت سازمان‌های دولتی تکنیک جدید ساده‌ و البته موثر را برای تقویت کمپین‌های فیشینگ به کار گرفته‌اند تا از این طریق بدافزار خود را روی رایانه‌های شخصی مستقر کنند و اطلاعات مورد نیز دولت‌ها را سرقت کنند.

ادامه مطلب

حملات سایبری

انواع حملات سایبری برای سرقت اطلاعات کدامند؟

ما در دورانی زندگی می کنیم که هر دولت، سازمان نظامی، تشکیلات و موسسه پزشکی برای همه جنبه های فعالیتش به فناوری رایانه متکی است و این سیستمها همواره در معرض خطر هدف حمله واقع شدن قرار دارند.

ادامه مطلب

خودپرداز

شيوه جديد سرقت اطلاعات از دستگاه‌هاي خودپرداز

در نوع جديد حمله به دستگاه‌هاي خودپرداز(ATM) مهاجم يک حفره کوچک در آن ايجاد و داده‌هاي مشتريان را به‌صورت مستقيم از کارت‌خوان داخل ATM استخراج مي‌کند.

ادامه مطلب

حملات سايبري

بزرگترین خطرهای جهان در سال2018

حملات سایبری و سرقت اطلاعات مالی و خصوصی افراد و سازمان‌های مختلف، در صدر فهرست تهدیدات و خطرات احتمالی در سال جاری میلادی 2018 قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب

هشدار - خطر

بیشترین مجوزهای درخواستی برنامه‌های گوشی

بسیاری از برنامه‌های کاربردی با استفاده از مهندسی اجتماعی یا نبود آگاهی کافی کاربران با دریافت مجوز اقدام به سرقت اطلاعات کاربران می‌کنند و کاربران هم غالبا مجوزهای درخواستی برنامه کاربردی اندرویدی را قبل از نصب مطالعه نمی‌کنند.

ادامه مطلب

سيم کارت - شماره

شماره‌هایی از ایرانسل که از افشای مشخصات مصون ماندند

در جریان فعالیت ربات تلگرامی ایرانسل که مشخصات مشترکان این اپراتور را ارائه می‌کرد، 5 کدشماره در معرض سوء استفاده احتمالی قرار گرفته‌اند و باقی شماره‌ها از ماجرا مصمون مانده‌اند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - مکالمه - شماره گيري

ادامه پیامدهای درز اطلاعات مشترکان ایرانسل

دو سال پس از شنود سیم‌کارت این بار افشای مشخصات مشترکان گریبان‌ اپراتور دوم موبایل را گرفته است. اگرچه وزارت ارتباطات به جای اپراتور اعلام کرده که ربات تلگرامی مسدود شده اما هنوز در اختیار سوء استفاده کنندگان قرار دارد.

ادامه مطلب

سرقت اينترنتي

احتمال جمع آوری اطلاعات کاربران شبکه‌های اجتماعی در زمان ورود به آمریکا

اطلاعات کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه گمرک آمریکا قرار گرفته و ممکن است به بخشی از فرایند دریافت ویزای این کشور مبدل شود.

ادامه مطلب

هک

متوسط خسارت ناشی از هر بار سرقت اطلاعات دیجیتال به 4 میلیون دلار رسید

بر اساس یک بررسی جهانی که توسط آی بی ام انجام شده، متوسط هزینه تحمیل شده به شرکت ها بابت هر بار سرقت اطلاعات توسط هکرها به 4 میلیون دلار رسیده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

هک این بار تنها با شماره تلفن

شماره تلفن شما تنها چیزی است که هکرها نیاز دارند تا بتوانند پیام‌های شما را بخوانند، به تماس‌های شما گوش دهند و شما را ردیابی کنند.

ادامه مطلب