جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
سیم-کارت
سیم کارت

رییس‌کل بانک مرکزی: سیم‌کارت وثیقه بانکی می‌شود

رییس‌کل بانک مرکزی در برنامه نگاه یک گفت: شرایط اقتصادی کشور به‌گونه‌ای است که در زمان حاضر نرخ تورم رو به کاهش است. با اینکه سال قبل یکی از بالاترین شاخص‌های تورم تاریخ کشور را داشتیم، ولی خوشبختانه کاهش تورم نقطه به نقطه را مشاهده خواهیم کرد.

ادامه مطلب

سیم کارت

سلب مالکیت سیم‌کارت از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، مشترکان اپراتورهای تلفن همراه از این پس می‌توانند برای سلب مالکیت سیم‌کارت خود علاوه بر اپلیکیشن اپراتورها، به سامانه تحت وب دولت همراه مراجعه کنند.

ادامه مطلب

سیم کارت

تکلیف اپراتورهای تلفن همراه برای انسداد سیم‌کارت‌های نامعتبر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: اپراتورهای تلفن همراه باید هویت صاحبان متقاضیان سیم کارت‌ها را به صورت کامل احراز و آدرس دقیق پستی و اثر انگشت واضح و منجّز از متقاضیان سیم کارت اخذ کنند و مقرر شد تا اپراتورهای تلفن همراه سیم کارت‌های نامعتبر را شناسایی و بلافاصله مسدود کنند.

ادامه مطلب

تعویض سیم کارت

سیم‌کارت‌های به‌نامتان را شناسایی و اضافی‌ها را مسدود کنید

محدودیت ۱۰ سیم‌کارت برای هر شخص حقیقی و سوءاستفاده از سیم‌کارت‌هایی که در اختیار مالک نیست، کاربران را ملزم می‌کند از تعداد سیم‌کارت‌هایی که در هر اپراتور به نامشان ثبت شده، آگاهی داشته باشند و نسبت‌به مسدودسازی سیم‌کارت‌هایی که آنها مطلع نیستند، اقدام کنند.

ادامه مطلب

سیم کارت

عرضه سیمکارت‌های دائمی واعتباری همراه اول ویژه جوانان و دانشجویان

همراه اول در سال تحصیلی جدید با طرح‌های ویژه سیمکارت جوانان و سیمکارت دانشجو میزبان جویندگان دانش و افتخارآفرینان فردا خواهد بود.

ادامه مطلب

سیم کارت

چگونه سیم‌کارت‌های اضافی خود را سلب امتیاز کنیم؟

این روزها در هر خانه چند سیم‌کارت بلا استفاده وجود داشته که در صورت عدم نیاز می‌توانید آن‌ها را سلب امتیاز کنید تا از خطرات احتمالی مفقودی سیم‌کارت و ماجراهای بعد آن مصون بمانید.

ادامه مطلب

سیم کارت

چه زمانی از خط تلفن مشترک بدهکار سلب امتیاز می‌شود؟

اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند در بازه‌های زمانی حداقل یک‌ماهه صورتحساب مشترکان را صادر کنند و پس از پایان مهلت پرداخت تعیین‌شده، ابتدا خط مشترک بدهکار به مدت حداقل دو هفته یک‌طرفه می‌شود و اگر مشترک پس از اطلاع‌رسانی مجدد اپراتور و مهلت یک ساله بدهی خود را پرداخت نکند، دارنده پروانه می‌تواند خط تلفن مشترک را به‌طور کامل تخلیه و امتیاز آن را از مشترک سلب کند.

ادامه مطلب

شاتل موبایل

شاتل موبایل به سیم‌کارت‌اولی‌ها سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد

مشترکینی که تا به حال سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت نشده است می‌توانند با خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک از شاتل موبایل هدیه بگیرند.

ادامه مطلب

تعویض سیم کارت

سیم‌کارت واگذارشده چطور بازیابی می‌شود؟

برای بازیابی اطلاعات سیم‌کارتی که منقضی یا واگذار شده است، می‌توان با مراجعه به سامانه همتا و وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه و شماره سیم‌کارت، اطلاعات را بازیابی کرد.

ادامه مطلب

سیم کارت

سیم‌کارت دوم گوشی چطور فعال می‌شود؟

اگر گوشی دوسیم‌کارته‌ای دارید که پیش از این تنها با یک سیم‌کارت از آن استفاده می‌کردید، درصورت قرار دادن سیم‌کارت دوم، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود، اما می‌توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم‌کارت خود درآورید.

ادامه مطلب