شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شغل-اينترنتي
اقتصاد - کسب و کار - فناوري اطلاعات

کسب درآمد ۴ میلیون تومانی در فضای تلگرام

یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند. این روزهاکسب و کارهای تلگرامی شکل گرفته است.

ادامه مطلب

کسب و کار -

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات:

آموزش نامناسب مانع اصلی تبدیل ایده به تولید محصول است

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مهمترین موانع تبدیل ایده به محصول قابل ارایه به بازار را ارایه آموزش های ناکافی و نامناسب به ایده پردازان عنوان کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

در نر‌م‌ افزارهاي ارتباطي رفتار کاربران درآمد مي آفريند

اگر بخواهيم نگاهي آينده‌نگرانه به اقتصاد داشته باشيم و مديريت منابع مالي را در جهان پيشرو که تکنولوژي آن را به‌سرعت به ما نزديک مي‌کند مورد بررسي و کنکاش قرار دهيم بايد به اپليکيشن‌هاي ارتباطي تبلت‌ها و گوشي‌هاي موبايل نگاهي دقيق‌تر داشته باشيم.

ادامه مطلب

نمودار - اقتصاد - بورس

رییس سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد

نابسامان بودن وضعیت اشتغال بیش از یک میلیون فارغ‌التحصیل IT در کشور

رییس سازمان فناوری اطلاعات از فارغ‌التحصیلی 200 هزار نفر در یکی از رشته‌های IT در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون فارغ‌التحصیل IT در کشور وجود دارند که متاسفانه وضعیت اشتغال آنها به دلیل تحریم رضایت بخش نیست. امیدواریم در دولت کنونی که یک دولت الکترونیک است، زمینه اشتغال کامل آنها فراهم شود.

ادامه مطلب

باقري اصل

معاون دولت الکترونیک خبرداد:‌

رشد دو برابری محتوا، سرویس و اشتغال با توسعه کسب و کارهای نوپا

معاون دولت الکترونیک از به کارگیری تجربیات کشورهای مختلف در حوزه دولت الکترونیک خبرداد و گفت:‌ حضور کسب و کارهای نوپا در حوزه ICT رشد دو برابری محتوا، سرویس و اشتغال رابه همراه دارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اپليکيشن - فناوري

درآمد میلیاردی کسب و کارهای اینترنتی؛

درآمد نرم افزارهای توسعه دهنده ماهانه 50 میلیون ریال است

بنیانگذار جشنواره موبایل گفت: درآمد حاصل از نرم افزارهای کاربردی توسعه دهنده (اپلیکیشن ها) ماهانه 50 میلیون ریال و درآمد تارنماهای کسب و کار و فروش اینترنتی دهها میلیارد ریال است.

ادامه مطلب