دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
شورای-اجرایی-فناوری-اطلاعات
شهرهوشمند

روحانی در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور:

تلاش دولت این است که تا پایان خرداد دولت الکترونیکی را به یک نقطه قابل قبول برسانیم

بیستمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور روز سه شنبه در سومین روز از سال ۱۴۰۰ به ریاست رئیس جمهور برگزار و در این جلسه روند تکمیل دولت الکترونیکی و پیوستن دستگاه‌ها به سیستم یکپارچه هوشمند الکترونیکی بررسی شد.

ادامه مطلب

خدمات الکترونیکی

توسط شورای اجرایی فناوری اطلاعات؛

رتبه دستگاه های اجرایی در خدمات الکترونیکی اعلام شد

دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات نتایج ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی را اعلام کرد. بر اساس این ارزیابی ۵۰ درصد خدمات دولت الکترونیکی شده است.

ادامه مطلب

پایانه های فروشگاهی

اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی به ۳۰ بهمن موکول شد

بانک مرکزی در حال تست فرایندهای اجرایی شدن دریافت کد مالیاتی برای متقاضیان دستگاه‌های POS و درگاه‌های پرداخت اینترنتی است

ادامه مطلب

شورای اجرایی فناوری اطلاعات

رونمایی از سامانه جامع رفاه ایرانیان/شفافیت و مبارزه با فساد از آثار مهم دولت الکترونیکی است

رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش و اهتمام دولت از ابتدا این بوده است که مردم خدمات دولتی مورد نیاز خود را هرچه سریعتر و آسان تر دریافت کنند، گفت: توسعه دولت الکترونیکی به تحقق این هدف کمک می کند و شفافیت و مبارزه با فساد از آثار مهم دولت الکترونیکی است.

ادامه مطلب

سجام

سود سهام ۱۰ میلیون سهام دار با سجام واریز شد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه امسال بیش از ۱۰ میلیون سهام‌دار سود سهام خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) دریافت کرده‌اند، گفت: واریز سود از طریق سامانه سجام در سال جاری نسبت به پارسال افزایش یافته که تحولی بزرگ در تاریخ بازار سرمایه است.

ادامه مطلب

روحانی

پس از ۱۴سال انجام شد؛

تشکیل جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهوری

صبح امروز سه‌شنبه جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات پس از ۱۴سال برای اولین بار با حضور رییس جمهوری تشکیل شد، در این جلسه که وزرای متعددی حضور داشتند پروژه‌های اولویت‌دار دولت الکترونیک با جدیت مورد بررسی قرار گرفت که دبیر این شورا گفت: از این به بعد به شکل هفتگی دبیرخانه شورا گزارش پیشرفت دولت الکترونیک در دستگاه‌ها را به رییس جمهوری ارائه خواهد داد.

ادامه مطلب