یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
شيائومي
شيائومي

دارندگان گوشي‌هاي شيائومي مراقب باشند!

به تازگي کارشناسان امنيت سايبري هشدار داده اند که مرورگرMI browser که به صورت پيش فرض بر روي گوشي‌هاي هوشمند برند چيني شيائومي نصب شده، به هکرها اجازه دسترسي و نفوذ به اطلاعات کاربران را مي‌دهد.

ادامه مطلب

گوشي

فروش 100هزار گوشی تنها در کمتر از 9دقیقه

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی بالغ بر 100هزار گوشی هوشمند ردمی نوت 7 را تنها در مدت زمان کمتر از 9دقیقه به فروش رسانده است.

ادامه مطلب

شيائومي

شيائومي درصدد ورود به بازار تلفن همراه آمريکا

پس از کسب موفقيت هاي فراوان شيائومي در کشور خود، هم اکنون اين برند چيني اعلام کرده است که مي خواهد به بازار تلفن همراه و ساير گجت هاي الکترونيکي ايالات متحده آمريکا ورود پيدا کند.

ادامه مطلب

گوشي اندرويد وان توسط شيائومي

توليد مدل تازه گوشي اندرويد وان توسط شيائومي

شرکت شيائومي با همکاري گوگل در تلاش براي توليد مدل جديدي از گوشي هوشمند اندرويد وان است. در طراحي اين گوشي از طراحي Mi 5X الهام گرفته شده است.

ادامه مطلب

گوشي- ضد آب

چرا بسیاری از تولیدکننده‌ها گوشی‌های ضد آب نمی‌سازند؟

۷۱ درصد کره‌زمین از آب تشکیل شده است. احتمالا با دانستن این داده علمی شما هم موافق باشید که ضد‌ آب کردن گوشی‌های هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار است چون در جهانی زندگی می‌کنیم که با احتمال خیس‌شدن گوشی سر و کار داریم.

ادامه مطلب

تلفن همراه - شيائومي - موبايل چيني

پیش فروش نزدیک به 17 میلیون گوشی شیائومی می 5

کمپانی چینی شیائومی، چهارشنبه ی گذشته پس از نزدیک به دو سال پرچمدار خود را با عنوان می 5 معرفی کرد. از آن روز این کمپانی به ثبت نام برای پیش فروش این پرچمدار ادامه داده است و از دیروز ساعت 6 بعد از ظهر ثبت نام برای خرید این گوشی در چین به پایان رسیده است. اکنون زمان پیش فروش این گوشی هوشمند به پایان رسیده است و شیائومی به رکورد پیش فروش 16.8 میلیون گوشی می 5 تنها در 5 روز دست یافته است.

ادامه مطلب