شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
شیائومی
شیائومی

رفع ممنوعیت واردات گوشی‌های شیائومی/مشکل کدام مدل‌ها رفع شد؟

انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد به‌دنبال ممنوعیت واردات برخی از مدل‌های پرمصرف گوشی شیائومی به‌دلیل مشکل عدم مسیریابی صحیح سرشماره‌های اضطراری، اکنون با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، ممنوعیت واردات آن‌ها طی روزهای آینده برداشته خواهد شد.

ادامه مطلب

شیائومی

شیائومی از قفل درب هوشمند با پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره رونمایی کرد

شیائومی طیف وسیعی از محصولات هوشمند را تولید و به مشتریان خود در کشور چین و سایر مناطق جهان ارائه می‌کند. یکی از این محصولات، قفل درب هوشمند است که اکنون نسخه جدیدی با قابلیت باز کردن قفل توسط چهره معرفی شده است.

ادامه مطلب

 شیائومی

واکنش شیائومی به ادعای سانسور در گوشی‌های این شرکت

شرکت شیائومی چین اعلام کرد تلفنهای هوشمند این شرکت ارتباطات کاربران را سانسور نمی کنند.

ادامه مطلب

گوشی‌های شیائومی

چرا شیائومی برای گوشی ها مشکل ساز شد؟

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه کالایی از شرکت شیائومی و سایر برندها به‌علت تحریم‌ها به طور مستقیم وارد کشور نمی‌شود، گفت: برای برند شیائومی در ایران تاکنون موردی با مشکل از کار افتادن مراجعه نکرده و به نظر می‌رسد مشکلی برای هیچ دستگاهی پیش نیاید.

ادامه مطلب

 شیائومی

پاسخ شیائومی به شایعه قفل شدن گوشی در کشورهای تحریمی

سخنگوی شیائومی اعلام کرد که این شرکت به‌صورت موقت، برخی از گوشی‌های هوشمند را قفل کرده بود تا درباره احتمال قاچاق این کالاها در بازار خاکستری تحقیقاتی صورت دهد و اکنون که تحقیقات کامل شده، می‌توان قفل دستگاه‌ها را باز کرد.

ادامه مطلب

شیائومی

خبر قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران صحت دارد؟

خبر قفل شدن گوشی از برند شیائومی در کوبا در حالی منتشر شده که انجمن واردکنندگان موبایل می‌گوید تا کنون حتی یک مورد غیرفعال شدن گوشی در ایران یا کشورهای تحریم‌شده دیگر از جمله کره شمالی، سوریه، سودان و کریمه گزارش نشده است و به نظر می‌رسد خبر قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران صحت ندارد.

ادامه مطلب

 شیائومی

قفل شدن گوشی‌های شیائومی در راستای تحریم‌های آمریکا

گزارشهایی در فضای آنلاین منتشر شده که از افزایش موارد قفل شدن گوشیهای برند رِدمی (Redmi) و می (Mi) شیائومی در کشورها و سرزمینهایی که هدف تحریمهای آمریکا قرار دارند، حکایت دارد.

ادامه مطلب

 شیائومی

واردات شیائومی نصف شد

انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد پس از اعمال ممنوعیت واردات مدل‌های پرتقاضای شیائومی از ابتدای تیرماه، واردات این برند در مردادماه ۵۰ درصد کاهش یافته است.

ادامه مطلب

گوشی‌های شیائومی

کاهش ۵۰ درصدی واردات گوشی‌های شیائومی به کشور در ماه مرداد

انجمن واردکنندگان موبایل در توئیتی اعلام کرد که محدودیت در واردات برخی مدل‌های گوشی‌ به کشور باعث کاهش ۵۰ درصدی واردات شیائومی در مردادماه شده است.

ادامه مطلب

 شیائومی

رشد ۶۴ درصدی درآمد شیائومی

درآمد شرکت شیائومی چین در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد رشد کرد.

ادامه مطلب