یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صادق-عباسی-شاهکوه
itu

ایران کرسی معاونت گروه مطالعاتی استانداردسازی مخابرات در ITU را کسب کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی کرسی معاونت گروه مطالعاتی یازده اتحادیه بین‌المللی ارتباطات در بخش استانداردسازی مخابرات (ITU-T)را کسب کرد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

مدل «مصرف منصفانه» با اینترنت فیبرنوری حذف می شود

معاون وزیر ارتباطات پیش بینی کرد که در آینده و با توسعه شبکه دسترسی به فیبرنوری، مدل مصرف منصفانه اینترنت از بین می رود و مردم اینترنت نامحدود واقعی را لمس خواهند کرد.

ادامه مطلب

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

رئیس رگولاتوری: پیش نویس اصول اولیه رساندن فیبرنوری به منازل تهیه شد (به‌روزرسانی)

رئیس رگولاتوری می‌گوید که یکی از کارهای مهم چند ماه اخیر او سیاست‌گذاری و مقررات‌گذاری برای دسترسی ۸۰ درصد خانوارها به اینترنت بر مبنای فیبرنوری است و هفته گذشته پیش‌نویس اصول اولیه رساندن فیبرنوری به خانوارها تهیه شده است.

ادامه مطلب

صادق عباسی شاهکوه

رئیس رگولاتوری:

افزایش کیفیت اینترنت در گرو توسعه فیبر نوری و اصلاح تعرفه‌ها است

رئیس رگولاتوری معتقد است برای بهبود کیفیت اینترنت بایستی توسعه فیبر نوری در کشور انجام شده و تعرفه‌ها تغییر کند. به گفته وی در ۲ درصد از نقاط کشور سرعت اینترنت به زیر ۲ مگابیت بر ثانیه می‌رسد و شبکه دارای مشکل است.

ادامه مطلب

انیترنت موبایل

تعرفه‌های اینترنت موبایل پایین است/امکان سرمایه‌گذاری وجود ندارد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم اصلاح تعرفه‌های ارتباطات سیار بیان کرد: به دلیل پایین بودن تعرفه در بخش موبایل، هم امکان سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر وجود نداشته و هم فرهنگ مصرف عمومی به سمت استفاده بیشتر از موبایل سوق پیدا کرده است، در حالی که در سایر کشورها نیازهای روزافزون کاربران بر بستر ارتباطات ثابت برطرف می‌شود.

ادامه مطلب

اینترنت

ارائه‌دهندگان اینترنت بی‌کیفیت به مردم معرفی می‌شوند

به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسات کمیته ویژه پایش و بررسی کیفیت اینترنت با هدف بررسی دقیق وضعیت موجود و احصای مشکلات و ارایه برنامه زمان‌بندی برای رفع آنها از سوی اپراتورها برگزار می‌شود و اپراتورهایی که کمترین و بیشترین میزان پیشرفت در اجرای برنامه زمان‌بندی رفع مشکلات را داشته باشند، به مردم معرفی می‌شوند.

ادامه مطلب

عباسی شاهکوه

وعده رگولاتوری برای افزایش سرعت اینترنت تا پایان سال

رئیس جدید رگولاتوری گفت: اعطای فرکانس ۲۳۰۰ به اپراتورها، افزایش قابل‌توجهی در سرعت اینترنت‌همراه ایجاد خواهد کرد؛ اما از آنجا که عملیاتی شدن این امر مستلزم نصب برخی تجهیزات است، احتمالا مشاهده نتایج این پروژه، تا پایان سال طول بکشد.

ادامه مطلب

صادق عباسی شاهکوه

رئیس رگولاتوری: نام اینترنت با سرعت فعلی اینترنت نیست!

معاون وزیر ارتباطات و رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات از تلاش برای حل مشکل کیفیت اینترنت به کمک برنامه‌ریزی برای توسعه فیبرنوری داد.

ادامه مطلب

صادق عباسی شاهکوه

رئیس رگولاتوری منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منصوب کرد.

ادامه مطلب