دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طرح-صیانت-از-حقوق-کاربران
ویس کرمی

ویس کرمی بالاخره حاضر به عذرخواهی از مردم شد!

ویس کرمی دبیر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به خاطر این که اخیرا در توئیتی برای مخالفین طرح صیانت از دو عبارت «گرگ های مجازی» و «سگ های قلاده بلند‬⁩» استفاده کرده بود از مردم عذرخواهی کرد.

ادامه مطلب

طرح صیانت

لطف اله سیاه کلی:

اعضای کمسیون مشترک عجله‌ای برای سرعت دادن به تصویب طرح صیانت ندارند

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی از تنظیم پیش‌نویس محتوای این طرح با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

ادامه مطلب

کاربران اینترنت

کمیسیون مشترک طرح صیانت نگرانی کاربران را رفع می کند؟

پس از گذشت یک‌ماه از انتخاب اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت، انتشار خبر «اولین جلسه کمیسیون مشترک طرح صیانت هفته آینده برگزار خواهد»، هشتگ صیانت را دوباره به بحث داغ این روزها تبدیل کرد.

ادامه مطلب

باقری انصاری

باقر انصاری: محتوای طرح به هیچ وجه از حقوق کاربران حمایت نمی‌کند

یک حقوقدان با اشاره به طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی» گفت: عنوان این طرح دربردارنده مفهوم «حمایت» است اما محتوایش به هیچ‌وجه حاوی حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی نیست.

ادامه مطلب

دادسرای  قم

طرح صیانت فضای مجازی از چاله درآمدن و درچاه افتادن است

معاون فضای مجازی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قم گفت: طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی مصداق از چاله درآمدن و درچاه افتادن است.

ادامه مطلب

شکرالهی

پیام‌رسان‌های خارجی تا توانمندسازی نرم‌افزارهای داخلی فعال هستند

منصور شکرالهی ضمن انتقاد از آنچه سیاه‌نمایی در اطلاع‌رسانی از طرح مجلس درباره فضای مجازی خواند گفت: تا زمانی که نرم‌افزارهای داخلی همه سرویس‌های لازم با شاخصه‌های بین‌المللی ارائه نکنند، پیام‌رسان‌های خارجی فعال هستند.

ادامه مطلب