شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
فراخوان
فراخوان

انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی رگولاتوری

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان نظرخواهی تخصصی درباره پیش نویس مربوط به "آیین نامه تایید نمونه تجهیزات ICT" و " ضوابط مدیریت و ساماندهی منابع عددی اینترنتی"را منتشر کرد.

ادامه مطلب

پژوهشگاه ارتباطات

فراخوان همکاري در حوزه توسعه و سفارشي سازي سيستم‌ عامل‌هاي همراه

پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات از شرکت ها و تيم هاي فعال در حوزه توسعه و سفارشي سازي سيستم‌ عامل‌هاي همراه و نهفته دعوت به همکاري مي کند.

ادامه مطلب

فراخوان

فراخوان عمومي ايده و طراحي موزه /نمايشگاه علم و فناوري ICT

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به منظور راه اندازي نمايشگاهي از سير تحول تاريخي تجهيزات ارتباطات و فناوري اطلاعات در نظر دارد از ايده هاي خلاقانه و جديد در اين حوزه استفاده کند.

ادامه مطلب

دكل

نظام صنفی به درخواست شرکت ارتباطات مشترک شهر منتشر کرد؛

فراخوان شناسایی دکل های مجاز شرکت های اینترنتی شهر تهران

سازمان نظام صنفی رایانه ای در پی توافق صورت گرفته با شرکت ارتباطات مشترک شهر فراخوانی را به منظور شناسایی دکل های مجاز شرکت های اینترنتی شهر تهران منتشر کرده است.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

رییس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد:

آغاز فراخوان اپراتوری سرویس‌های شبکه‌ ملی اطلاعات

سازمان فنا‌وری اطلاعات در حال انجام کارهای کارشناسی و مطالعاتی لازم برای واگذاری پروانه به شرکت‌های خصوصی در حوزه سرویس‌های شبکه ملی اطلاعات است که پس از اتمام آن، مراحل واگذاری پروانه توسط سازمان تنظیم مقررات انجام خواهد شد.

ادامه مطلب

هند

فراخوان مزایده‌ فراخ‌باند بی‌سیم هندوستان در ماه ژوئن انجام می‌شود

وزارت مخابرات هندوستان در ماه ژوئن با ارسال فراخوان برای شرکت‌های تلفن همراه، بهره‌برداران تلفن ثابت و شرکت‌های فراهم‌ساز خدمات اینترنت طرح سراسری‌کردن فراخ‌باندبی‌سیم را با هدف کاستن از فاصله‌ دیجیتالی آغاز می‌کند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

همراه اول فروش پیام انبوه تبلیغاتی خود را به فراخوان گذاشت

شرکت ارتباطات سیارایران (همراه اول) در نظر دارد به منظور انجام امور تبلیغاتی، تعدادی خریدار عمده پیام انبوه را برای مدت دوسال از طریق ارزیابی کیفی انتخاب کند.

ادامه مطلب

پسورد

اعلام فهرست 25 میلیارد تومان پروژه‌های برون سپاری مرکز تحقیقات مخابرات

فهرست 41 پروژه برون‌سپاری مرکز تحقیقات مخاابرات ایران به ارزش 25 میلیارد تومان که زمان شرکت در فراخوان آن 8 دی ماه اعلام شده است منتشر شد.

ادامه مطلب