یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرهنگ-مجازي
جستجو - تحقيق

تشکیل گروه پژوهشی فرهنگ در فضای مجازی

با عنایت به دغدغه های مقام معظم رهبری، طی حکمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن دستور به تشکیل گروه پژوهشی فرهنگ در فضای مجازی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، مسئولیت تشکیل این کارگروه را به دکتر خوانساری معاون وزیر و رییس این پژوهشگاه واگذار کرد

ادامه مطلب

واعظي

واعظی خبر داد؛

تشکیل کارگروه ویژه جهت رفع دغدغه مقام معظم رهبری برای فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و بیان دغدغه‌های ایشان در خصوص نقش فضای مجازی در تربیت نسل آینده گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه تمام مسولان نظام است و رفع دغدغه معظم له در برنامه های این وزارت قرار دارد.

ادامه مطلب

نشريه

ششمین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری منتشر شد

جایگاه اخلاق‌ در فناوری اطلاعات کجاست؟

ششمین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری با گزارش‌ها، پرونده‌ها و گفتگوهای گوناگون مرتبط با بانکداری الکترونیکی، اخلاق در فناوری اطلاعات و پیام‌رسان‌ها در حوزه شبکه اجتماعی منتشر شد.

ادامه مطلب

آيت الله سبحاني

آیت‌الله سبحانی:

مسئولان فضای مجازی موبایل‌ها را کنترل کنند

آیت‌الله سبحانی بر لزوم توجه مسئولان مخابرات به کنترل فضای مجازی موبایلی تاکید کرد.

ادامه مطلب

فضاي مجازي - فرهنگ مجازي

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس:

بسته فرهنگي فضاي مجازي تدوين مي شود

در حالي که قرار بود پيوست فرهنگي فضاي مجازي از سوي وزارت ارتباطات تدوين شود رئيس کميسيون فرهنگي مجلس از تدوين بسته فرهنگي فضاي مجازي خبر داد.

ادامه مطلب

اقتصاد - صنعت - کسب و کار

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد

اجرای طرح کاهش شکاف دیجیتالی در استانها

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر اجرای طرح کاهش شکاف دیجیتالی در استانها در قالب برنامه جامع طرح اقتصاد دیجیتال تاکید کرد.

ادامه مطلب

اينترنت - کودکان

کودکان را از خطرات شبکه هاي اجتماعي آگاه کنيم

والدين بايستي با آگاهي رساني هاي صحيح و آموزش کافي فرزندان خود را از خطرات موجود در شبکه هاي اجتماعي مطلع و به آنها بفهمانند که همه اين فعاليت هاي براي مراقبت از آنها است.

ادامه مطلب

فيس بوک - شبکه هاي اجتماعي

تازه‌های وب و اینترنت

اثبات بی‌وفایی دوستان فیس‌بوکی در یک پروژه تحقیقی

اگر چه ممکن است شما صدها و چه بسا هزاران دوست در شبکه اجتماعی فیس بوک داشته باشید، اما اکثریت آنها ممکن است به ساده ترین درخواست شما هم پاسخ مثبت ندهند.

ادامه مطلب

اينترنت - جوان

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

عملکرد دستگاه ها در حوزه فضای مجازی سلیقه ای است

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برنامه ملی فضای مجازی به دنبال معرفی وظایف دستگاه ها در حوزه فضای مجازی است گفت: عملکرد دستگاه ها در فضای مجازی سلیقه ای است.

ادامه مطلب

واعظي

حضور دکتر واعظی در نشست بین المللی فضای مجازی و سبک زندگی

نخستین نشست بین المللی «سبک زندگی و سلامت، فرهنگ و فضای مجازی» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اندیشمندان مطرح داخلی و بین المللی دیروز در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد.

ادامه مطلب