جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فلاح-جوشقانی
حسين فلاح

استفاده از پلتفرم شاد از اول تیر ماه دیگر رایگان نیست

پلتفرم شاد که به عنوان پیام‌رسان نظام آموزش کشور بعد از هم‌گیری کرونا از طریق آموزش و پرورش معرفی شد، از ابتدای تیر ماه دیگر رایگان نخواهد بود و هزینه آن مانند دیگر پیام‌رسان‌های داخلی مطابق یک‌سوم قیمت اینترنت بین‌الملل محاسبه می‌شود.

ادامه مطلب

فلاح جوشقانی

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان برای سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به‌منظور توزیع عادلانه اینترنت مخصوص آموزش در فضای مجازی به صورت رایگان بین دانش‌آموزان، تخصیص بسته‌های رایگان بر روی سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی در حال اجرا است.

ادامه مطلب

فلاح جوشقانی

حسین فلاح جوشقانی:

افتتاح سایت ۵G آغاز یک راه و یک تحول جدید در کشور است

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: افتتاح سایت جدید ۵G ، تنها یک سایت نیست بلکه آغاز یک راه جدید و یک تحول جدید در کشور است.

ادامه مطلب

نارضایتی از اینترنت

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات:

وضعیت اینترنت ثابت مناسب نیست/ مردم از کیفیت خدمات ناراضی اند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه در حوزه اینترنت ثابت وضعیت مناسبی نداریم، گفت: مردم هم از کیفیت خدمات بسیار ناراضی هستند.

ادامه مطلب

فلاح جوشقانی

سهم هزینه خدمات عمومی الزامی افزایش یافت

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از افزایش تا سقف چهار درصدی سهم هزینه خدمات عمومی الزامی (USO)، از مبلغ تسهیم درآمد سالیانه پروانه های رگولاتوری خبر داد.

ادامه مطلب

فلاح جوشقانی

حسین فلاح جوشقانی:

برنامه واگذاری ۵ میلیون پورت VDSL درسال جاری به ۱/۵ میلیون گاهش یافت

فلاح جوشقانی اعلام کرد: برنامه‌ریزی انجام شده برای واگذاری ۵ میلیون پورت VDSL که تا پایان سال در نظر گرفته شده بود، به ۱/۵میلیون پورت تا پایان سال ۱۳۹۹ تبدیل شده است. براساس اظهارت فلاح مشکلات سرمایه‌گذاری، نوسانات نرخ ارز، نقدینگی و تامین تجهیزات اصلی‌ترین عاملی است که باعث شده تا توسعه این پروژه در کشور براساس انتظارت پیش نرود.

ادامه مطلب