سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فناوری‌های-نوین
تیک نیوز

وزیر ارتباطات:

پلیس باید به‌روز و مجهز به فناوری‌های نوین باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از یکپارچه نبودن ارائه خدمات الکترونیکی گفت: باید فضای انحصاری در ارائه داده‌های بین سازمانی را بشکنیم چراکه اساساً قدرت و قوت فناوری اطلاعات در این است که همه باهم خدمات یکپارچه را به مردم ارائه دهیم.

ادامه مطلب

زارع پور

ضرورت آمادگی و آینده‌نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری‌های نوین/ زارع‌پور: شرکت زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اهمیت و نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه ارتباطی کشور، این شرکت را قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد.

ادامه مطلب

فناوری‌های حوزه امنیت سایبری

گام بلند ۱۴۷ شرکت دانش‌بنیان و خلاق برای توسعه فناوری‌های حوزه امنیت سایبری

با حمایت معاونت علمی و فناوری در حال حاضر ۱۴۷ شرکت دانش‌بنیان و خلاق در حوزه توسعه فناوری‌های مربوط به امنیت سایبری در کشور فعالیت می‌کنند.

ادامه مطلب

فناوری

گام‌بلند ۳۲ شرکت‌ دانش‌بنیان و خلاق در مسیر توسعه فناوری‌های نوین

با تلاش معاونت علمی و فناوری، ۳۲ شرکت دانش‌بنیان و خلاق در کشور شناسایی شد که در مسیر توسعه فناوری‌های نوین گام برمی‌دارند.

ادامه مطلب

اموزش الکترونیکی

برپایی نمایشگاه ۳بعدی از دستاوردهای حوزه آموزش الکترونیکی

همزمان با برگزاری چهاردهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی نمایشگاه ۳ بعدی شرکت‌های فناور در حوزه آموزش الکترونیکی برپا خواهد شد.

ادامه مطلب

نئوبانک

راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

ادامه مطلب