پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فیس-بوک
فیس بوک

تغییر نام شرکت مادر فیس بوک به متا

واژه متاورس نخستین بار سه دهه پیش در یک رمان تخیلی استفاده شد و اکنون توجهات را در سیلیکون ولی جلب کرده و به ایده فضای مجازی مشترکی اشاره دارد که در آن می توان با استفاده از دستگاه های مختلف، به افراد دسترسی پیدا کرد.

ادامه مطلب

فیس بوک

فیس‌بوک تغییر نام می‌دهد

سایت Verge به نقل از منابع آگاه خبر داد شرکت شبکه اجتماعی فیس بوک قصد دارد نامش را تغییر داده و هفته آینده نام جدیدی را اعلام کند.

ادامه مطلب

فیس بوک

آغاز آزمایش قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌های فیسبوک در اینستاگرام

فیسبوک قبلا قابلیتی برای اشتراک‌گذاری استوری‌ها و ریلزهای اینستاگرام در فیسبوک معرفی کرده بود. این شرکت اکنون در حال آزمایش نقطه مقابل این قابلیت است تا پست‌های فیسبوک را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کند.

ادامه مطلب

شبکه اجتماعی

شناسایی ۴۶ اثر مضر شبکه‌های اجتماعی توسط دانشمندان استرالیا/ اضطراب و خودکشی در صدر

دانشمندان با مروری بر ۵۰ مطالعه که از سال ۲۰۰۳ صورت گرفته هشدار می‌دهند، ۴۶ اثر مضر در ارتباط با استفاده از رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام وجود دارد.

ادامه مطلب

علی بابا

گرفتاری جدید فیس بوک و علی بابا در فیلیپین به دلیل سوء استفاده

کمیسیون ملی ارتباطات فیلیپین به پلتفرم‌های فیس بوک، علی بابا، لازادا و شاپی در فیلیپین دستور داده فروش تجهیزات ارتباطاتی که برای ارسال پیامک‌های اضطراری به کار می‌رود را متوقف کنند.

ادامه مطلب

فیس بوک

حاکمیت سایبری در خارج از کشور-۱۱۹

دومین افشاگر فیس بوک آماده ادای شهادت در کنگره است

سوفی ژانگ یک محقق داده که قبلا در فیس بوک فعالیت می کرده است، در سپتامبر ۲۰۲۰ به طور علنی از این شرکت انتقاد کرد. او اکنون آماده است در مقابل کنگره علیه این شرکت شهادت دهد.

ادامه مطلب

فیس بوک

ملاقات هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن

به دنبال افشاگری های متعدد فرانسیس هاوگن یکی از مدیران سابق فیس بوک بر علیه این شرکت، اعضای هیات نظارت شبکه اجتماعی مذکور با وی دیدار می کنند.

ادامه مطلب

فیس بوک

وعده فیس بوک برای دور کردن محتوای مضر از نوجوانان

یکی از مدیران اجرایی فیس بوک دیروز قول داد این شرکت ابزار تازه ای را عرضه کند که باعث شود جوانان از محتوای مضر در شبکه اجتماعی مذکور به دور بمانند.

ادامه مطلب

فیس بوک

فیس بوک توسعه محصول را به تعویق انداخت

فیس بوک فرایند توسعه محصول خود را کند کرده تا با توجه به افشاگری کارمند سابقش بررسی اعتباری درباره شرکت انجام دهد.

ادامه مطلب

فیس بوک

قطع فیس بوک ابعاد گسترده ای به خود گرفت/ ضرر ۷ میلیارد دلاری زاکربرگ

به دنبال گذشت چهار ساعت از قطع دسترسی به فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ اخبار متنوع و عجیبی در مورد ابعاد این رویداد بی سابقه منتشر شده است.

ادامه مطلب