یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
قيمت-تلفن-ثابت
تلفن ثابت

فروش تلفن ثابت نقدی شد/ مصوبه دولت دوام نیاورد

در حالیکه طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار بود سقف هزینه اتصال هر خط تلفن ثابت دو میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان در زمان ثبت نام و پرداخت مابقی در ۳۶ ماه پس از راه اندازی خط) باشد اما فروش تلفن نقدی شد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

خط تلفن ۲۰۰ هزار تومانی هم افاقه کرد

اگرچه به تازگی قیمت هر خط تلفن ثابت از ۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان رسیده، اما همچنان خرید خط تلفن در مناطق مختلف با کندی و دشواری‌های متعدد همراه است.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات

تعرفه تلفن ثابت از اول مرداد ماه سال جاری تغییر یافت

تعرفه تلفن ثابت بر اساس مصوبه شماره 6 جلسه شماره 237 سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تغییر یافت.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

پاسخ شرکت مخابرات ایران به سازمان حمایت مصرف کنندگان

تعرفه های جدید تلفن ثابت هنوز به شرکت مخابرات ایران ابلاغ نشده است واین شرکت هزینه مکالمات را کماکان بر اساس تعرفه های گذشته محاسبه می کند. لذا اینکه" این ارقام باید به حساب مردم برگردد" یک پیش داوری زودهنگام بود که متاسفانه فقط باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به برند شرکت مخابرات ایران شده است.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

اظهارنظر رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده شتابزده بود

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد:افزایش برخی از نرخ های خدمات تلفن ثابت در حال گذراندن مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

تعرفه تلفن ثابت گران شد/ اجرا از ماه آینده

وزیر ارتباطات گفت: با توجه به ضرر و زیانی که در تلفن ثابت وجود دارد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت از 30 ریال به 45 ریال افزایش می یابد و از اول ماه آینده اجرایی می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

ایران ارزان‌ترین تلفن ثابت دنیا را دارد/ نرخ‌های جدید چقدر است؟

مرور وضعیت ایران در حوزه نرخ سبد ارتباطی نشان می‌دهد که جایگاه اول منطقه و دنیا را در زمینه ارزانی هزینه تلفن ثابت داریم و از این جهت کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ورود درستی به حوزه تعدیل تعرفه‌های ارتباطی داشته است.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

معاون وزیر ارتباطات خبر داد

تصویب نرخ‌های جدید تلفن ثابت با تکیه بر ۳ فاکتور

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه مخابرات باید منوی ارائه خدمات به مردم ارائه دهد، گفت: مجموعه‌ای از سه فاکتور را جهت تدوین نرخ‌های جدید تلفن ثابت در نظر می‌گیریم.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

نظر مدیرعامل مخابرات درباره قیمت جدید تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره واگذاری تلفن ثابت با قیمت جدید خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که قیمتها را واقعی کنیم با این حال خبر قطعی در این باره را باید از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات پرسید.

ادامه مطلب

تلفن

قیمت 50 هزار تومان!

برای خرید تلفن ثابت پول اضافه ندهید

قیمت خرید هر خط تلفن ثابت حدود 50 هزار تومان تعیین و این موضوع بارها اعلام شده است اما با این وجود برخی مراکز مخابراتی به بهانه نداشتن خط، قیمتهایی به مراتب بالاتر را طلب می‌کنند که در این زمینه مسوولان مخابرات تاکید دارند مردم باید از پرداخت این مبالغ خودداری کنند.

ادامه مطلب