پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
مبین-نت
مبین نت

مبین‌نت: ۶۰ درصد رشد سود عملیاتی داشته‌ایم

جلسه ارائه گزارش سالانه هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیران همراه اول برگزار شد. در این جلسه رشد سود عملیاتی این شرکت ۶۰ درصد اعلام شد.

ادامه مطلب

فرخ یار

مدیرکل بازاریابی مبین نت : تحول دیجیتال را با مسیر سبز از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ دنبال می کنیم

مدیرکل بازاریابی و فروش انبوه شرکت مبین نت اظهار داشت : مبین نت علاوه بر فعالیت های قبلی خود در فروش اینترنت خانگی ، تم تحول دیجیتال را با عنوان «مسیر سبز» از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ برنامه ریزی کرده است .

ادامه مطلب

حسین طهرانی

مدیرعامل مبین نت: بدون تغییر تعرفه موبایل، اینترنت خانگی توسعه نمی‌یابد

مدیرعامل مبین‌نت باور دارد که با وجود اقدامات انجام شده برای معرفی ۵G-FWA در حوزه اینترنت سازمانی، برای پیاده‌سازی آن در حوزه اینترنت خانگی راه زیادی وجود دارد.

ادامه مطلب

حسین طهرانی

مدیرعامل مبین نت: بدون تغییر تعرفه موبایل، اینترنت خانگی توسعه نمی‌یابد

مدیرعامل مبین‌نت باور دارد که مهم‌ترین قدم برای توسعه اینترنت پرسرعت خانگی، اصلاح تعرفه‌گذاری و سیاست‌های تنظیم‌گری در تمام بخش‌ها از جمله موبایل است.

ادامه مطلب

مبین نت

ترافیک مصرفی «هیئت آنلاین» برای مشترکین مبین‌نت رایگان شد

شرکت ارتباطات مبین‌نت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع) و به‌منظور حمایت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا، ترافیک مصرفی مشترکین خود در سامانه «هیئت آنلاین» را تا روز ۳۱ مردادماه رایگان کرد.

ادامه مطلب

مبین نت

مبین‌نت نخستین پروژه کشاورزی هوشمند ایران را راه‌اندازی می‌کند

در مراسم امضای تفاهم‌نامه نخستین پروژه کشاورزی هوشمند در ایران، ضمن معرفی شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌عنوان اولین اپراتور حوزه اینترنت اشیاء در بخش کشاورزی از سرویس هوشمند این شرکت رونمایی شد.

ادامه مطلب

مبين نت

دعوت مبین‌نت از پیمانکاران برای تامین سامانه CaptivePortal

شرکت ارتباطات مبین‌نت برای تامین سامانه کپتیوپورتال خود از پیمانکاران توانمند دعوت به همکاری کرده است.

ادامه مطلب

مبین نت

حاشیه‌های رمز ارز «مونرو» برای مبین‌نت

ماجرای استخراج رمزارز از طریق مودم‌های مبین‌نت در شبکه‌ها اجتماعی غوغا به پا کرده است. هر چند گفته می‌شود که پای بیت‌کوین در میان است اما ماجرای استخراج رمزارز توسط برخی از مودم‌های مبین‌نت به رمزارز دیگری که از طریق اتصال مرورگر به صفحه وب ماین می‌شود و به تبع بسیار کم‌ارزش‌تر از بیت‌کوین است، برمی‌گردد.

ادامه مطلب

مبین نت

پاسخ پرابهام مبین نت به یک ابهام

با انتشار این موضوع که " مودم‌های مبین نت بدون اطلاع کاربر "بیت کوین" ماین می‌کنند " از سوی یک توسعه دهنده ایرانی در شبکه های اجتماعی، شاهد پاسخ پرابهام مبین نت به این پیام و بازخورد کاربران به این پاسخ هستیم.

ادامه مطلب

مبین نت

آذری جهرمی:

مبین‌نت اینترنت خانگی ۵G عرضه می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آغاز فرایند تجاری‌سازی ۵G FWA شرکت ارتباطات مبین‌نت و ارائه ۵G برای مشترکان خانگی و سازمانی گفت: شرکت‌های خدمات‌دهنده و وزارت ارتباطات به‌عنوان سیاست‌گذار و ناظر توسعه ارتباطات باید به نیاز مردم و بازار توجه کنند و متناسب با آن خدمات خود را گسترش دهند.

ادامه مطلب