شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجتبی-توانگر
ساترا

شورای عالی فضای مجازی چارچوب فعالیت ساترا را مشخص کند

رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور، با تاکید بر اینکه سپردن تنظیم‌گیری به سازمان ساترا آن هم بدون قانون مصوب مصداق بارز تعارض منافع است گفت: شورای عالی فضای مجازی به قید فوریت وظایف و اختیارات و چارچوب فعالیت برای حوزه صوت و تصویر فراگیر و سازمان ساترا مشخص کند.

ادامه مطلب

مجتبی توانگر

مصوبه طرح صیانت رسما لغو شد

یک نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفتکه هیئت رئیسه نظر معاونت قوانین در مورد طرح صیانت را تأیید کرده مصوبه طرح صیانت رسما لغو شد.

ادامه مطلب

طرح صیانت

توانگر: طرح صیانت مخالف اصول متعدد قانون اساسی است

رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مرکز پژوهش ها درباره طرح صیانت، گفت که طبق این گزارش، طرح فعلی صیانت در تعارض با دستور رهبر انقلاب در تشکیل شورای عالی فضای مجازی و مخالف اصول متعدد قانون‌ اساسی است و قابلیت اجرا و تصویب در مجلس را ندارد.

ادامه مطلب

رمز ارز

نماینده مجلس نسبت به هدایت سرمایه مردم به سمت خرید رمزارز خارجی هشدار داد

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه‌هایی جداگانه به رئیس جمهوری، وزرای اطلاعات، اقتصاد، صمت و رئیس‌کل بانک مرکزی نسبت به هدایت سرمایه مردم به سمت معاملات رمزارزهای خارجی هشدار داد. به اعتقاد توانگر خرید ریالی رمزارزها از درگاه‌های پرداخت داخلی زمینه شکل‌گیری پرونده‌ای بزرگتر از پرونده سکه ثامن ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب