دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
محمدجواد-آذری-جهرمی
تلگرام

داستان مذاکره با تلگرام چه بود؟

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از مهاجرت کاربران ایرانی به تلگرام، با نظر دادستان وقت کل کشور در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، مذاکره با تلگرام در دستور کار قرار گرفت.

ادامه مطلب

علیرضا معزی

جرایم سنگین برای مختل کنندگان ارتباطات اینترنتی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری توئیتی را درباره اپراتور های متخلف منتشر کرد و از تصویب جرایم سنگین برای آنان خبر داد.

ادامه مطلب

ویز

توضیح جهرمی درباره عدم دسترسی به «وِیز»

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: ایران اپلیکیشن مسیریاب «ویز» را فیلتر نکرده، بلکه عدم دسترسی به آن، به دلیل تحریم ایران از سوی این اپلیکیشن است.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

وزیر ارتباطات:

تعلل در اجرای دولت الکترونیکی ما را به فساد نزدیک می‌کند

وزیر ارتباطات گفت: هر یک روزی که اجرای دولت الکترونیکی عقب بیفتد، یک روز بیشتر به فساد اجازه رشد خواهیم داد.

ادامه مطلب

دولت الکترونیک

۲۵ سازمان از دولت الکترونیک جا مانده‌اند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت راه‌اندازی دولت الکترونیک، از دستگاه‌های جامانده از دولت الکترونیک خواست که به سرعت خدمات الکترونیکی خود را توسعه دهند.

ادامه مطلب

جهرمی

مناظره قاضی‌زاده هاشمی و جهرمی؛ مداخله مجلس اشکال فقهی دارد

درپی مصوبه افزایش سهم دولت از درآمد اپراتورها و نارضایتی وزارت ارتباطات از این تصمیم یک نماینده مجلس موضوع تحقیق و تفحص از کم اظهاری وزارت ارتباطات از درآمد اپراتورهای موبایل را مطرح کرد.

ادامه مطلب

شاد

با تصویب مجلس

تعرفه اینترنت پیام رسان شاد در سال آینده همچنان رایگان خواهد بود

نمایندگان مجلس با رفع ابهام بندی از لایحه بودجه مصوب کردند که تعرفه اینترنت پیام رسانهای شاد و دانشگاهی در سال آینده همچنان رایگان است.

ادامه مطلب

جهرمی

کانال وزیر ارتباطات در تلگرام تیک آبی گرفت

کانال محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیام رسان خارجی تلگرام در حالی تیک آبی گرفت که چنین اقداماتی پیش از این توسط شورای عالی فضای مجازی ممنوع اعلام شده بود.

ادامه مطلب

قانون

جهرمی: با دل کار کنیم یا با قانون؟

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادداشتی با تیتر "با دل کار کنیم یا با قانون؟" در پلتفرم ویرگول منتشر کرد که در ادامه عینا می آید:

ادامه مطلب

مخابرات

مخابرات خطاب به وزیر ارتباطات:

به بهانه خارح شدن شخص موردنظرتان از مدیرعاملی جنجال به راه انداخته‌اید/ از رستگار شکایت می‌کنیم

شرکت مخابرات ایران پس از اظهارات نقادانه روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عملکرد این شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام ۹۹ توضیحاتی ارایه کرد.

ادامه مطلب