یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
مديرعامل-همراه-اول
همراه اول

صدوقی مدیر عامل همراه اول ماند/انتخاب رئیس هیات مدیره

هیأت مدیره جدید شرکت ارتباطات سیار در نخستین جلسه خود علی بقایی را به عنوان رئیس هیأت مدیره، مجتبی جعفری را به عنوان نایب رییس و وحید صدوقی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کرد.

ادامه مطلب

صدوقي

پاسخ مدیر عامل همراه اول به اختلالات اخیر

مدیر عامل همراه اول معرفی شهرهایی که در حال حاضر به ارائه خدمات نسل سه می‌پردازند را به هفته آتی موکول کرد و گفت: اوایل هفته آینده لیست این شهرها از طریق رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب

صدوقي

پاسخ مدیر عامل همراه اول به وضعیت اینترنت موبایل

مدیر عامل اپراتور اول گفت: در حوزه اینترنت موبایل نسل دو مانند ماشین و نسل سه مانند هواپیماست و ما نمی‌توانیم از نسل دو انتظار جوابگویی بیش از این داشته باشیم.

ادامه مطلب

همراه اول

توضیح مدیر عامل همراه اول درباره مبلغ این دوره قبوض

مدیر عامل همراه اول درباره مشترکانی که بر این باورند قبض‌های موبایلشان پس از تغییر تعرفه رشد داشته گفت: نمی توان به طور کلی این گونه گفت که قبض‌های تلفن همراه در دور جدید دو تا سه برابر شده است. قطعا این گونه نیست مگر این که حجم تماس شهری مشترکان افزایش داشته واکثر تماس‌های آن ها درون شهری باشد.

ادامه مطلب

همراه اول

مجمع عمومی عادی سالانه همراه اول

سورپرایز همراه اول برای مشترکان؛ تعرفه‌ها از امشب تغییر می‌کنند

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از تغییر تعرفه‌های همراه اول از ساعت 12 امشب خبر داد.

ادامه مطلب

صدوقي

مدیرعامل همراه اول

کاهش 7 ریالی تعرفه مکالمه یکسان پس از 7 سال

به گفته مدیر عامل همراه اول، در سال 85 سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه دائمی 625 ریال به اپراتور دوم ابلاغ شد؛ تعرفه‌ 618 ریالی که اردیبهشت 92 ابلاغ و متوقف شد، نسبت به 7 سال پیش 7 ریال نیز کمتر بود.

ادامه مطلب

صدوقي

مدير عامل شرکت ارتباطات سيار اعلام کرد:

نظرسنجي از 48 ميليون مشترک براي دريافت پيامک‌هاي تبليغاتي

مدير عامل همراه اول با اشاره به ارسال پيامک نظرسنجي دريافت پيامک‌هاي تبليغاتي براي 48 ميليون مشترک در قالب گروه‌هاي 500 هزار نفري گفت: اين کار ظرف يک ماه آينده به اتمام مي‌رسد.

ادامه مطلب