شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
مصر
telecom egypt

سود خالص شرکت مخابرات مصر در سه ماهه سوم سال 21درصد افت کرد

سود خالص شرکت مخابرات مصر که انحصار تلفن ثابت این کشور را در دست دارد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به خاطر رکود اقتصادی ناشی از ناآرامی‌های این کشور 21 درصد افت داشت.

ادامه مطلب

te

کارمندان شرکت مخابرات مصر دست به اعتصاب زدند

کارمندان شرکت مخابرات مصر، تنها بهره‌بردار خدمات تلفن ثابت در این کشور دست به اعتصاب زده‌اند و خواستار، رفع عدم‌ توازن بین حقوق مدیران و کارمندان، استعفای هیات مدیره و بازجویی از آنها بابت سوء‌مدیریت سال‌های اخیر شده‌اند.

ادامه مطلب

ets

اتصالات مصر ورود به بورس را به تاخیر انداخت

شاخه‌ مصری شرکت اتصالات امارات برنامه‌ پیوستن به بورس قاهره را تا فرو نشستن ناآرامی‌های سیاسی و اقتصادی در این کشور به تعویق انداخت.

ادامه مطلب

مصر

شماره‌ تلفن‌همراه در مصر یک رقم افزایش می‌یابد

سازمان تنظیم مقررات مخابرات مصر(NTRA) اعلام کرد از 6 اکتبر 2011 تعداد ارقام تلفن همراه در این کشور از 10 رقم به 11 رقم افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب

telecom egypt

شرکت مخابرات مصر کابل نوری خود در دریای مدیترانه را راه‌اندازی کرد

شرکت مخابرات مصر با همکاری الکاتل لوسنت کابل مدیترانه‌ای خود به نام تی‌ای نورت را راه‌اندازی کرد.

ادامه مطلب

tantawi

مبارک حاکم مخلوع مصر حاکمان جدید را عامل قطع اینترنت خواند

حسنی مبارک رییس جمهور مخلوع مصر که بابت قطع کردن اینترنت طی شورش‌های منجر به سرنگونی وی محکوم شده است حاکم پس از خود در مصر را در این زمینه مقصر خواند.

ادامه مطلب

مصر

وزیر مخابرات مصر تغییر کرد

طی تغییراتی که در هیات دولت مصر صورت گرفت وزیر مخابرات این کشور هم عوض شد. هدف از این تغییرات راضی کردن معترضان است که از کندی روند اصلاحات ناخشنود هستند.

ادامه مطلب

مصر

رشد سالانه‌ فراخ‌باند سیار مصر بیش از 200 درصد است

به رغم محدویت‌هایی که در ناآرامی‌های سیاسی و اجتماعی سال 2011 به اوج خود رسید مصر یکی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای اینترنت آفریقا از لحاظ شمار کاربران، پهنای باند بین‌المللی و عرضه‌ خدمات است.

ادامه مطلب

egept telecom

مخابرات مصر بابت آسیب‌ها و سرقت‌ها در شبکه 14 میلیون دلار زیان کرد

شرکت مخابرات مصر(مصر تلکوم) خبر داد که از اول ژانویه 2011 تا 31 مه 2011 حدود 85.56 میلیون پوند مصر (14.36 میلیون دلار) زیان کرده است که ناشی از آسیب‌ها و سرقت‌های رخ داده در ناآرامی‌های مدنی این کشور بوده است.

ادامه مطلب

پزشكي

پزشکی از دور به صورت آزمایشی در شبکه‌ نسل سوم مصر به اجرا در می‌آید

شرکت کوالکوم (Qualcomm) اعلام کرده است که با همکاری موبی‌نیل(Mobinil) بهره‌بردار مصری ارتباطات سیار در پی‌ارایه‌ آزمایشی خدمات پوست‌پزشکی از دور در بستر شبکه‌ نسل سوم موبی‌نیل است.

ادامه مطلب