چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نئوبانک
بلوبانک

بلوبانک به سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل) پیوست

بلوبانک به عضویت سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل) درآمد.

ادامه مطلب

بلوبانک

طرح ویژه بلوبانک برای دانشجویان‎‎

بلوبانک، به مناسبت روز دانشجو، از ۱۶ آذر تا شب یلدا، طرحی مخصوص دانشجویان برنامه‌ریزی و اجرا کرد. شانزدهم آذر روز دانشجو، یکی از مهم‌ترین روزهای تقویم برای گرامیداشت مقام دانشجو و زنده ‌نگه‌داشتن ضربان آگاهی و بیداری در جامعه است. بلوبانک به‌منظور قدردانی و ارج نهادن به این قشر، طرحی ویژه‌‌ دانشجویان را از روز دانشجو آغاز کرد و تا شب یلدا ادامه داد.

ادامه مطلب

نئوبانک

راه اندازی یک نئوبانک جدید

بانک تمام دیجیتال بدون شعبه با مشارکت بانک ایران زمین و شرکت های وب راه اندازی شده است.

ادامه مطلب

نئوبانک

نئوبانک چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

بانکداری سنتی تصویر ساختمان‌های آجری، دستگاه‌های خودپرداز و کاغذبازی را در ذهن شما تداعی می‌کند. اما استارت‌آپ‌های جدید فین‌تکی که با نام نئوبانک شناخته می‌شوند قصد دارند با این پیش‌فرض‌ها مبارزه کرده و بخش دیجیتالی را در اولویت قرار دهند؛ این پلتفرم‌های بانکداری که معمولا به عنوان پلتفرم‌های صرفا دیجیتالی شناخته می‌شوند قرار است تجربه راحت و سریع آنلاین را فراهم کرده و هزینه خدمات را به صفر رسانده یا تا حد زیادی کاهش دهند.

ادامه مطلب

نئوبانک

راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

ادامه مطلب