یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
هک
هک

هک تابلوهای شهری و تابلوهای پمپ بنزین در اصفهان

تعدادی از تابلوهای شهری و تابلوهای پمپ بنزین‌های اصفهان امروز هک و مطالب غیر اخلاقی روی آن درج شد.

ادامه مطلب

هک اطلاعات

جاسوسان آمریکایی شبکه‌های اطلاعاتی این کشور را به نفع امارات هک کرده‌اند

سه مامور اطلاعاتی سابق آمریکا که جاسوسان سایبری امارات متحده عربی بوده‌اند به نقض قوانین هک این کشور و فروش اسرار فناوری نظامی آمریکا به شیخ نشین مذکور اعتراف کرده اند.

ادامه مطلب

هکر

وزارت دادگستری آمریکا بخشی از باج های هک خط لوله انرژی را پس گرفت

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده که توانسته بخشی از باج های پرداختی به هکرهای خط لوله انتقال انرژی کولونیال را بازپس بگیرد.

ادامه مطلب

هک و نشت اطلاعاتی

قوه قضاییه: هک و نشت اطلاعاتی در خصوص سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد

معاون امور سامانه‌ها و هوش قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: سامانه سجل محکومیت‌های مالی طراحی و پیاده سازی شده است و پس از طی آزمون‌های نهایی در اختیار ذینفعان قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب

هکر

داستان هک وب‌سايت وزارت ارتباطات

مرکز ماهر درباره ادعاي هک و نفوذ به وب‌سايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، اطلاعيه‌اي صادر کرده و نوشت: در اين رويداد هيچ‌گونه نفوذ و دسترسي غيرمجاز و يا اعمال تغييري در محتواي وب‌سايت صورت نگرفت.

ادامه مطلب

رمز عبور

چه رمز عبوری بگذاریم که هک نشویم؟!

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی با انتشار گزارشی جدید ابراز کرده‌اند که برخلاف هشدارهای امنیتی هنوز خیل عظیمی از کاربران برای حساب‌های کاربری خود رمز عبورهای ساده و قابل حدسی همچون ۱۲۳۴ را انتخاب می‌کنند.

ادامه مطلب

اپل

با دسترسي به شبکه اصلي؛

اپل هک شد!

يک نوجوان استراليايي طي يک سال بارها وارد شبکه اصلي رايانه هاي اپل شده و 90 گيگابايت از فايل هاي داخلي اپل را هک کرد و به حساب هاي کاربري مشتريان دسترسي يافت.

ادامه مطلب

شبکه هاي واي فاي

راه جلوگیری از هک شبکه های وای فای

مرکز ماهر از آسیب‌پذیری بحرانی در پروتکل WPA2خبر داده که ترافیک اینترنت وای فای ( WI-FI ) را در معرض سوءاستفاده قرار می دهد و راههای جلوگیری از این آسیب پذیری را اعلام کرد.

ادامه مطلب

پيام رسان هاي موبايلي

ادعاي ايمن بودن پيام رسان‌هاي موبايلي در برابر ابزار هک سازمان سيا

به دنبال انتشار اخبار متعددي در مورد قابل هک بودن نرم افزارهاي پيام رسان موبايلي مانند واتس اپ، سيگنال، اي مسيج و ... در برابر ابزار هک سازمان سيا، ادعاهايي مطرح شده که اين موضوع را بي اساس مي داند.

ادامه مطلب

هک

عرضه ابزار تازه اینتل برای مقابله با هک سازمان سیا

شرکت اینتل ابزار جدیدی عرضه کرده که به کاربران امکان می دهد از آلودگی احتمالی میان افزار رایانه‌های قدیمی و نه چندان پیشرفته خود و نفوذ سازمان سیا به آنها مطلع شوند.

ادامه مطلب