یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
وايبر
تلگرام و ايبر

جنگ وايبر با تلگرام

هم اکنون قابليت‌هاي جديدي به نسخه به‌روزرساني شده اپليکيشن پيام رسان وايبر، اضافه شده است و بدين ترتيب، وايبر يک پله به تلگرام نزديک‌تر شده است.

ادامه مطلب

اينترنت-شبکه هاي مجازي- پيام رسان

ايمن سازي پيام رسان هاي تلفن همراه

پيام رسان هايي همچون وايبر، واتس آپ و فيس بوک و غيره ذهن ما را به سمت نا امني ميبرند

ادامه مطلب

وايبر

پیام‌ رسانی و برقراری تماس در وایبر دوطرفه رمزنگاری می شود

پس از واتس‌اپ که چندی پیش خبر رمزنگاری کامل ارتباطات پیام‌رسان خود را منتشر کرد، وایبر نیز اعلام کرده که از این پس تمامی پیام‌ها و تماس‌های این مسنجر نیز به صورت کامل رمزنگاری می‌شوند.

ادامه مطلب

118

دردسرهای تازه وایبر و تلگرام/ افزایش مزاحمت برای 118

گفته می شود از ابتدای امسال میزان مزاحمت‌های 118 افزایش یافته و در این میان مزاحمان سعی دارند از طریق تماس با این مرکز فایل‌های صوتی برای انتشار در نرم‌افزار‌های موبایلی (وایبر و تلگرام و...) تهیه کنند.

ادامه مطلب

وايبر

«وایبر» ایران را از فروپاشی نجات داد!

تا دو سال پیش همه جامعه شناسان ما صحبت از فروپاشی جامعه ایران می کردند و دلیل آن را در بسته شدن راه گفت‌وگو در جامعه بیان می کردند. به دلیل ضعف نهادهای مدنی خطر فروپاشی واقعا جامعه ایران را تهدید می کرد اما همین شبکه های اجتماعی مانند وایبر، واتس آپ و... فرصتی را فراهم کرد تا افراد جامعه ایران ساعت هایی را در روز به صورت رایگان در خدمت این گفت‌وگو قرار دهند!

ادامه مطلب

وايبر

آیا تلگرام هم مانند وایبر عمدا کند شده است؟

با انتشار آمار رسمی از کاهش ارسال پیامک در شبکه اپراتورهای همراه و همچنین گله برخی مدیران اپراتورهای موبایلی از کاهش میزان مراجعین، می‌توان تصویر روشنی از میزان ضررهایی که شبکه‌های اجتماعی به این بخش از خدمات اپراتورها زده‌اند را ترسیم کرد.

ادامه مطلب

وايبر

معمای اختلال در وایبر

در نخستین روزهای سال 94 بین سه اپراتور تلفن همراه کشور 19 میلیارد پیامک رد و بدل شد تا در مقابل 28 میلیارد پیامک ارسال شده در مدت مشابه سال قبل، بزرگترین سقوط در این زمینه به ثبت برسد. طی 14 روز نخست امسال، اینترنت کشور بیشترین مشکلات را داشت و بخش اعظم شکایت‌ها به کندی سرعت مربوط می‌شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

پیامک یا وایبر! مردم چطور عید را به یکدیگر تبریک گفتند؟

در حالی که مشترکان تلفن همراه براین باورند که نسبت به سال‌های گذشته به مراتب پیامک‌های کمتری دریافت کرده‌ و اکثرا از نرم‌افزارهای پیام رسان رایگان استفاده کرده‌اند، اپراتورهای تلفن همراه از ارسال 19 میلیارد پیامک نوروزی خبر می‌دهند.

ادامه مطلب

موبايل

رقابت وايبر با پيامک اپراتورهاي موبايل در نوروز 94 جدي مي‌شود

در سال 93 استفاده از پيام رسان‌هاي رايگان موبايلي نسبت به گذشته بسيار رواج يافت؛ معروف‌ترين برنامه ارتباطي بين کاربران ايراني وايبر است و امسال پيش‌بيني مي‌شود در کنار حداقل 28 ميليارد پيامک سنتي نوروزي، سهم بزرگي نيز از تبريک‌ها توسط وايبر تبادل شود.

ادامه مطلب

وايبر

80 هزار تومان بدهید، وایبرتان وصل شود!

برخی کاربران به تازگی پیامک‌هایی دریافت می‌کنند که در آنها ادعا شده است: «وایبر تخصص ماست. باز کردن تضمینی خطوط مسدود شده وایبر».

ادامه مطلب