سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
وايمکس-مبين-نت
مبين نت

تعويض مودم‌هاي وايمکس با TD-LTE مبين‌نت فقط با 50 هزار تومان

ارتقاء مشترکين به اينترنت پرسرعت بي‌سيم TD-LTE براي دارندگان انواع مودم‌هاي وايمکس مبين‌نت با پرداخت تنها 50,000 تومان امکان‌پذير شد.

ادامه مطلب

وايمکس مبين نت

شهر آفتاب زیر سایه سرویس وایمکس

شهر آفتاب که از این پس بنا است میزبان نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی باشد، تحت پوشش اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت قرار گرفت.

ادامه مطلب

مبين نت

قیمت های جدید خدمات وایمکس

شرکت ارتباطات مبین‌نت، برای اولین بار در سراسر نقاط تحت پوشش خود در کشور اقدام به طراحی طرح های ویژه با سرعت و قیمت جدید کرده است .

ادامه مطلب

مبين نت

یک گیگابایت حجم؛ هدیه‌ی نوروزی مبین‌نت به مشترکان

شرکت ارتباطات مبین‌نت به کلیه‌ی مشترکانی که در بازه‌ی زمانی اول فروردین 1394 تا هشتم فروردین 1394اقدام به ورود به بخش حساب مشترکین و بازدید از سامانه‌ی «دانلود آسان» نمایند، یک گیگابایت حجم هدیه‌، تخصیص خواهد داد.

ادامه مطلب

وايمو

ارایه اینترنت وایمو در جشنواره‌‌ی فیلم و عکس همراه تهران

شرکت ارتباطات مبین‌نت با حمایت از جشنواره، "فیلم و عکس همراه تهران" در طول روزهای برگزاری جشنواره، به بازدیدکنندگان از غرفه‌ی مبین‌نت خدمات اینترنت پرسرعت وایمو ارایه می‌کند.

ادامه مطلب

مودم جيبي

25درصد تخفیف مبین‌نت به خبرنگاران به مناسبت روز قلم

شرکت ارتباطات مبین‌نت به مناسبت بزرگداشت روز قلم، مودم‌های جیبی با قابلیت دوگانه‌ی «وایمکس» و «جی‌پی‌آراس» خود را با شرایط بسیار ویژه به خبرنگاران و اصحاب رسانه ارایه می‌کند.

ادامه مطلب

وايمکس

مقایسه ی قیمت و امکانات دو اپراتور بزرگ وایمکس

شاید بتوان وایمکس را در ایران اینگونه معنی کرد: همان ADSL که سیم‌هایش را جمع کرده‌اند و قابلیت حمل دستگاه وجود دارد اما متاسفانه طبق قوانین وضع شده امکان اتصال به این تکنولوژی در حین حرکت وجود ندارد. این موضوع به این معنا است که می‌توانید دستگاه را با خود به هرجا که دوست دارید حمل کنید اما سرویس اینترنت تنها در حالت سکون به شما ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب

وايمکس

درايام برگزاري نمايشگاه کتاب

وايمکس مبين نت با 7 درصد تخفيف ارايه مي شود

متقاضيان وايمکس مبين نت مي‌توانند براي برخورداري از تخفيف نمايشگاهي اينترنت پرسرعت وايمکس، در روزهاي برگزاري نمايشگاه بين‌المللي کتاب به غرفه اين شرکت در مقابل سالن شبستان مراجعه نمايند.

ادامه مطلب

وايمکس مبين نت

پرند تحت پوشش اینترنت پرسرعت وایمکس قرار گرفت

از ابتدای سال، بخش‌ بزرگی از شهر پرند تحت پوشش وایمکس مبین نت قرار گرفته و قرار است پوشش تمام شهر در سال جاری کامل شود.

ادامه مطلب

مبين نت

مشترکین وایمکس مبین نت به 700 هزار رسید

شرکت ارتباطات مبین‌نت از زمان راه‌اندازی شبکه‌ی سراسری وایمکس در مرداد ماه 1389 ، تعداد کاربران خود را به 700 هزار مشترک رسانده است.

ادامه مطلب