یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
پارسي-جو
موتور جستجوي ايراني-پارسي جو

ايمني در فضاي مجازي براي کودکان با جستجوگر پارسي

درحال حاضر پارسي جو تنها ارائه کننده بستر جستجوي پاک براي فرزندان ما در فضاي مجازي کشور است.

ادامه مطلب

موتورجستجوي ايراني-پارسي جو

پارسی جو رکورد زد/ پوشش بیش از 4میلیارد صفحه وب فارسی

مدیراجرایی پارسی‌جو گفت: این میزان در مقایسه با رقم 2 میلیارد صفحه تحت پوشش در مدت مشابه سال قبل، نشان از افزایش 100 درصدی میزان پوشش نسخه جدید این جستجوگر دارد.

ادامه مطلب

جويشگر - جستجوگر

پروژه جویشگر بومی نهایی شد/ آغاز فعالیت سومین موتور جستجوی وب

دبیر طرح جویشگر بومی از انعقاد قرارداد با ۲۲ شرکت برای ۱۵ پروژه در راستای ارائه خدمات بومی طرح «جویشگر بومی» خبر داد و گفت: تا ۶ ماه آینده سومین موتور جستجوی متنی تحت وب، وارد بازار می شود.

ادامه مطلب

موشکافی رتبه 238 "پارسی‌جو" در ایران

"پارسی‌جو" به عنوان یکی از موتورهای جست‌وجوی ایرانی، مخاطبان خاص خود را دارد و اگرچه هنوز نتوانسته سهم موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل را در ایران بگیرد و ظاهرا چنین قصدی هم ندارد، به نظر می‌رسد در ماه‌های اخیر افزایش بازدیدکننده داشته و در رتبه 238 قرار گرفته است.با توجه به اطلاعات موجود در سایت الکسا که وب‌سایتی برای نمایش و احراز رتبه بازدید وب‌سایت‌های اینترنتی است، "پارسی‌جو" با صعود 1053 پله‌ای در میان سایر وب‌سایت‌ها در سه ماه گذشته، در رتبه 10 هزار و 712 جهانی قرار دارد و البته رتبه آن در ایران 238 است.

ادامه مطلب

اينترنت

مدیر اجرایی پروژه ملی موتور جست‌وجوگر پارسی‌جو:

قرار نیست پارسی‌جو جای گوگل را بگیرد

مدیر اجرایی پروژه ملی موتور جست‌وجوگر پارسی جو گفت: در هیچ کجای دنیا، جویشگر بومی با هدف پر کردن جای گوگل و یاهو راه اندازی نمی شود.

ادامه مطلب

پارسي جو

موتورجستجوی اینترنتی «پارسی‌جو» مهرماه تکمیل می‌شود

زمان راه‌اندازی نسخه تکمیلی «پارسی‌جو» به‌عنوان یکی از جویشگرهای بومی، همواره مورد سوال کاربران قرار داشته و ظاهرا بنا به درخواست مجری پارسی جو و به‌منظور بهره برداری از سرویس‌های جدید و نیز بهبود وضعیت موجود، شورای راهبری جویشگر بومی با زمان پیشنهادی مجری برای راه‌اندازی در مهرماه امسال، موافقت کرده است.

ادامه مطلب

پارسي جو

مجری طرح موتور جستجوی بومی:

روزانه بیش از 100هزار کاربر از خدمات "پارسی جو" استفاده می‌کنند

مجری طرح موتور جستجوی بومی با اشاره به اینکه جویشگر فارسی 'پارسی جو' در حال ارایه خدمات در فضای وب به کاربران است، گفت: روزانه بیش از ??? هزار کاربر از خدمات مختلف این مجموعه بهره می‌برند.

ادامه مطلب

ماهواره گوگل

چرا به‌جای «گوگل» سراغ «پارسی‌جو» برویم؟

گاهی معنای واژه‌ای را نمی‌دانید یا درباره مساله‌ای به اطلاعات بیشتر نیاز دارید، به دنبال مکانی روی نقشه جغرافیا می‌گردید یا فیلم و تصویر خاصی را جست‌و‌جو می‌کنید؛ برای همه این‌ها موتور جست‌وجویی مانند گوگل یک شاه‌کلید دارد اما اطلاعات بومی هم وجود دارد که کاربران نمی‌توانند آن‌ها را در سایت پرطرفدار گوگل پیدا کنند.

ادامه مطلب

پارسي جو

امکان جستجوی تصویری با "پارسی جو"

سرویس جستجوی تصویری با پوشش ده میلیون صفحه به نخستین موتور جستجوی بومی که با نام تجاری "پارسی جو" در حال سرویس دهی است افزوده شد.

ادامه مطلب

موتورجستجوي ملي

موتور جست‌وجوی ملی اسفندماه افتتاح می‌شود

قرار است نسخه نهایی پروژه موتور جست‌وجوی ملی "پارسی جو" اسفندماه سال جاری با حضور رییس جمهوری یا وزیر ارتباطات در یزد افتتاح شود.

ادامه مطلب