شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
پروانه
حسين فلاح

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

پروانه 500 دفتر پیشخوان بدون فعالیت لغو شد

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام لغو پروانه 500 دفتر پیشخوان بدون فعالیت، گفت: سازمان های خدمت رسان مانند ثبت احوال، تامین اجتماعی و وزارت کار باید سرویس های خود را در این دفاتر ارائه کنند و نباید به صورت موازی دفاتری را راه اندازی کنند.

ادامه مطلب

ماهواره - دکل

پروانه اپراتور ماهواره مخابراتي در دستور کار کميسيون تنظيم مقررات

مديرکل طرح و توسعه شبکه هاي ماهواره اي سازمان فضايي ايران با اعلام اينکه بررسي پروانه اپراتور ماهواره هاي مخابراتي در دستور کار کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات قرار گرفت، گفت: دارندگان پروانه اپراتور ماهواره مخابراتي مي توانند انواع شبکه هاي ماهواره اي زمين آهنگ و غير زمين آهنگ مخابراتي و منظومه هاي ماهواره اي را براي ارايه انواع خدمات خرده فروشي و عمده فروشي موضوع پروانه راه اندازي کنند.

ادامه مطلب

فناوري

چرا پروانه ها مي توانند انقلابي در زمينه انرژي خورشيدي ايجاد کنند؟

انرژي هاي تجديد پذير يکي از مواردي هستند که کشورهاي توسعه يافته، با دانستن بحران انرژي جهان در دهه هاي آينده، سرمايه گذاري بسيار زيادي بر روي آنها انجام مي دهند. در اين بين شايد انرژي خورشيد به دليل دسترسي هميشگي و انرژي بسيار زيادي که مي توان از آن به دست آورد مهم ترين انرژي از بين ساير موارد به حساب بيايد و به همين دليل متخصصين زيادي در دانشگاه ها و مراکز صنعتي سرتا سر جهان در حال کار براي افزايش انرژي دريافتي از خورشيد مي باشند.

ادامه مطلب

اينترنت

سازمان نصر تهران، تاکيد کرد:

لزوم بازنگري در پروانه‎ي شرکت‎هاي PAP

رئيس سازمان نصر تهران و اعضاي کميسيون اينترنت و انتقال داده با معاون بررسي هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ديدار کردند.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات:

کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه در چارچوب پروانه است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: هم اکنون کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه در چارچوب پروانه و تعهداتی است که برای آنها مشخص شده است.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت رگولاتوری:

پروانه وایمکس رایانه دانش گلستان در آستانه لغو قرار دارد

معاون نظارت رگولاتوری در مورد وضعیت رایانه دانش گلستان گفت: این شرکت در صورتی که تعهداتش را انجم ندهد و سرویس وایمکس را در استان گلستان راه اندازی نکند پروانه اش لغو خواهد شد.

ادامه مطلب

رگولاتوري

رگولاتوری با تخلفات اپراتور سوم طبق پروانه برخورد می کند

مدیر کل دفتر حقوقی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: به دلیل رعایت نکردن تعهدات اپراتور سوم، رگولاتوری طبق مفاد پروانه با این اپراتور برخورد می کند.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات:

محدودیت های تعرفه ای در پروانه اپراتور سوم کاملا مشخص است

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: بر اساس موافقتنامه پروانه فعالیت، اپراتور سوم مشابه سایر اپراتورها می تواند برای واگذاری سیم کارت های دایمی حداکثر مبلغ 120 هزار تومان و سیم کارت های اعتباری حداکثر 20 هزار تومان دریافت کند.

ادامه مطلب

کرم پور

اصول حاکم بر پروانه علمی کشور تصویب شد

به گفته رییس سازمان رگولاتوری،‌ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اصول حاکم بر پروانه علمی کشور را تصویب کرد.

ادامه مطلب

اينترنت

شرکت‌های اینترنتی ملزم به اعلام نشانی پایگاه اینترنتی خود شدند

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از الزام شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنت برای اعلام نشانی پایگاه اینترنتی و مشخصات خود به این سازمان تا پایان ماه جاری شدند.

ادامه مطلب