جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
پسورد
پسورد

گذرواژه‌هایتان‌ را در مرورگر ذخیره نکنید

محققان دریافتند که ذخیره گذرواژه‌ها در مرورگر، کاربران را در برابر حملات آسیب‌پذیر می‌کند.

ادامه مطلب

پسورد

رمز عبور مناسب یکی از مهم‌ترین فاکتورهای امنیت مجازی

به‌تازگی نظرسنجی توسط PCMag انجام شده که نشان می‌دهد بسیاری از کاربران یک رمز عبور را برای ورود به چندین حساب مختلف به کار می‌برند.

ادامه مطلب

پسورد

فهرست بدترین پسوردها در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

اگرچه این روزها و به لطف فناوری‌های جدیدی همچون حسگر اثر انگشت و یا تشخیص چهره، کاربران کمتر از رمز عبور یا همان پسورد برای ورود به حساب‌های کاربری یا دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند، اما همچنان برخی از سرویس‌ها و همچنین کاربران، وارد کردن رمز عبور را ترجیح می‌دهند.

ادامه مطلب

رمز عبور

چگونه از رمزهاي عبورمان مطلع شويم؟

لو رفتن پسورد مي تواند براي همه خطرناک باشد زيرا افراد بسياري از يک گذرواژه مشترک براي چندين سايت مختلف استفاده مي‌کنند. بنابراين اگر براي نام‌نويسي در يک وب‌سايت از ايميل‌ آدرستان استفاده کنيد و سپس درست پسورد همان ايميل را براي ورود به اين وب‌سايت تکرار کنيد، دقيقا کاري را انجام داده‌ايد که هکرها مي‌خواهند.

ادامه مطلب

رمز عبور- پسورد

از پسوردهاي تکراري بپرهيزيد

استفاده از پسوردهاي تکراري براي حساب‌هاي مختلف از جمله بي‌احتياطي‌هايي است که کاربران مرتکب مي‌شوند که گاهي زيان‌هاي جبران‌ناپذيري نيز در پي خواهد داشت.

ادامه مطلب

امنيت اطلاعات - اينترنت - هک

چطور از یک فلش درایو USB برای ورود امن به جیمیل استفاده کنیم؟

هر چقدر که درباره امنیت در فضای مجازی و رعایت حداکثر نکات ایمنی درباره اینترنت صحبت کنیم باز هم کافی نیست.امروز قصد داریم روشی امنیتی را با هم مرور کنیم که سطح ایمنی اکانت جیمیل شما را به میزان فوق العاده زیادی افزایش خواهد داد.

ادامه مطلب

اينترنت - امنيت - پسورد

"مدیریت پسورد" یاری‌رسان حافظه شما

اگر یکی از موانع شما برای حضور در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و تجربه‌های جدید آنلاین، به خاطر سپردن و به یاد آوردن نام‌های کاربری و کلمه‌های عبور متعدد است، می‌توانید از "پسوردمنیجر" استفاده کنید.

ادامه مطلب