شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
پوشش
اتصالات

اتصالات امسال 80 درصد امارات را تحت پوشش LTE قرار می‎دهد

بهره‌بردار مخابراتی امارات متحده عربی، اتصالات در نظر دارد تا پایان سال 2011 میلادی 80 درصد از نواحی پرجمعیت کشور را تحت پوشش فناوری LTE قرار ‌دهد.

ادامه مطلب

جرايم اينترنتي

پوشش فراخ‌باند در قزاقستان به 100 درصد می‌رسد

وزارت ارتباطات و اطلاعات قزاقستان اعلام کرد که در پی آن است تا در چارچوب برنامه 2010-2014 توسعه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات تا سال 2013 میلادی 100 درصد جمعیت این کشور را تحت پوشش خدمات فراخ‌باند قرار دهد.

ادامه مطلب

واي فاي

تبدیل باجه‌های تلفن همگانی به پوشش گاه وای فای

در حالی‌ که ضریب نفوذ تلفن همراه در چین به 100 درصد نزدیک می‌شود دولت این کشور تصمیم گرفته است انبوه باجه‌های تلفن در این کشور را به پوشش‌گاه خدمات وای‌فای تبدیل کند.

ادامه مطلب

وايمکس

80 درصد خاک اردن تحت پوشش خدمات وايمکس

شرکت مخابراتي اردني امنيه اعلام کرد سطح پوشش شبکه وايمکس خود را گسترش داده و هم‌اکنون بيش از 80 درصد خاک اردن را تحت پوشش اين شبکه قرار داده است.

ادامه مطلب

پوشش کامل فراخ باند در اروپا با استفاده از ماهواره

با پرتاب دومین ماهواره اروپایی مختص اینترنت فراخ‌باند به فضا دسترسی تمام اروپاییان به خدمات فراخ‌باند پرکیفیت یک گام دیگر به تحقق نزدیک شد.

ادامه مطلب

تزئيني

دو میلیارد نفر تحت پوشش خدمات داده‌ای پرسرعت هستند

طبق آخرین آمار گروه پژوهشی ای بی‌آی (ABI) در حال حاضر راه‌اندازی بیش از 300 شبکه‌ وایمکس و LTE و بیش از 500 شبکه‌ نسل سوم در سراسر جهان اعلام شده است.

ادامه مطلب

چهرقاني

تا دو ماه آینده

شبکه وایمکس مبین نت در تهران کامل می‌شود

مدیر روابط عمومی مبین نت از تکمیل پوشش شبکه وایمکس تهران تا دو ماه آینده خبر داد.

ادامه مطلب

آذربايجان

پوشش کامل وایمکس شبه جزیره آبشرون آذربایجان تا یک ماه دیگر

آذکیوتل فراهم‌ساز خدمات اینترنتی در جمهوری آذربایجان اعلام کرد که طی یک ماه آینده کل شبه‌جزیره‌ آبشرون را تحت پوشش شبکه‌ بی‌سیم وایمکس قرار می‌دهد.

ادامه مطلب

ايرانسل

دو شهر دیگر تحت پوشش وایمکس ایرانسل قرار گرفتند

دو شهر قرچک و خوراسگان و همچنین مناطق رحنان و نصرآباد استان اصفهان و مهرشهر کرج تحت پوشش خدمات پیشرفته وایمکس ایرانسل قرار گرفتند.

ادامه مطلب