پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیامک
پیامک

به نفع کودکان کار پیامک سه تومان گران شد

طبق لایحه بودجه‌ ۱۴۰۱، اپراتورها علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ سه تومان از کاربران دریافت کرده که این مبلغ جهت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سـازمان بهزیسـتی قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب

پیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی تخلف است

دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکان هیچ هزینه‌ای ندارد و با غیر فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی، پیامک محتوایی که مشترک عضو آن است مسدود نمی‌شود.

ادامه مطلب

پیامک

تعرفه تماس و پیامک رومینگ اپراتورها چند است؟

هنگام سفر به کشورهای خارجی، برقراری ارتباط با ایران می‌تواند به دو شیوه خرید سیم‌کارت کشور مقصد یا استفاده از سرویس رومینگ سیم‌کارت‌های ایرانی انجام شود، اما ناآگاهی از نحوه استفاده از این سرویس می‌تواند هزینه‌های بالایی را برای کاربران بتراشد.

ادامه مطلب

پیامک

مسدودسازی بیش از ۳۵۵هزار شماره شخصی

چطور جلوی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را بگیریم؟

کاربران برای جلوگیری از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند از سامانه ۱۹۵ یا شماره‌گیری کد #۸۰۰* استفاده کنند و طبق آخرین آمار، تاکنون بیش از ۳۵۵ هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی اعلام کرد

پاسخ به ۶۱ هزار پیامک کاربران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم،‌ گزارشی از تعداد پیامک‌های ارسالی کاربران را منتشر کرد که مطابق آن، از سال ۱۳۹۸ تا کنون به ۶۱ هزار پیامک پاسخ داده شده است.

ادامه مطلب

پیامک

بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی ارسال پیامک مسدود شد

طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.

ادامه مطلب

پیامک

پیامک دستگاههای اجرایی براساس کدملی افراد ارسال می شود

مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات گفت: با راه‌اندازی «سامانه چاپار»، امکان ارسال پیامک دستگاه های اجرایی به موبایل افراد براساس کدملی فراهم شد.

ادامه مطلب

لپ تاپ

چگونه از طریق کامپیوتر پیام بفرستیم؟

تصور کنید که در حال کار با کامپیوتر هستید و ناگهان پیامی ‌به گوشیتان ارسال می‌شود. بسیاری از کاربران در چنین مواقعی، به سراغ گوشی خود می‌روند تا پیام را مشاهده و در صورت نیاز، پاسخی را برای آن ارسال کنند.

ادامه مطلب

پیامک

هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۸.۹ تا حداکثر ۲۷.۴ تومان را شامل می‌شود.

ادامه مطلب

گوشی

جنبش جاگذاشتن گوشی در خانه!

روز به روز حوصله ما برای حرف‌زدن با همکاران یا اعضای خانواده‌مان کمتر می‌شود. شری ترکل، روانشناس و فیلسوف تکنولوژی می‌گوید: ما آدم‌ها در ارتباط‌گرفتن با دیگران بسیار آسیب‌پذیریم و می‌کوشیم روی این آسیب‌ها را با تکنولوژی‌های ارتباطی بپوشانیم. نمی‌توانی حرفت را مستقیم بزنی؟ خب چه راهی بهتر از پیامک. طاقت حرف‌زدن طولانی نداری؟ با یک متن کوتاه کار را تمام کن.

ادامه مطلب