پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
کروم
گوگل کروم

عامل دسترسی به اطلاعات حساس کاربران شناسایی شد

گوگل آسیب‌پذیری‌های موجود در کروم را شناسایی کرده که مهاجم با بهره‌برداری از آن‌ها می‌تواند کد دلخواه خود را اجرا کرده و کنترل کامل دستگاه را به دست آورد و به اطلاعات حساس قربانی دسترسی پیدا کند.

ادامه مطلب

کروم

شناسایی ۱۱ آسیب‌پذیری در کروم/مرورگرتان را به‌روزرسانی کنید

آسیب‌پذیری‌هایی در مرورگر کروم شناسایی شده که کاربران را ملزم می‌کند مرورگر خود را به‌روزرسانی کنند تا مانع آلوده شدن سیستم به بدافزار و از بین رفتن اطلاعاتشان شوند.

ادامه مطلب

گوگل کروم

هشدار گوگل به دو میلیارد کاربر کروم

گوگل با صدور چهارمین هشدار ارتقای فوری در دو ماه گذشته، به کاربران کروم درباره آسیب پذیریهای خطرناک این مرورگر هشدار داد.

ادامه مطلب

گوگل کروم

کشف یک شکاف امنیتی جدید در مرورگر کروم

گوگل وصله امنیتی جدیدی برای یک شکاف تازه کشف شده در مرورگر کروم ارائه کرده است.

ادامه مطلب

کروم

در کروم ۹۰ امکان لینک دادن به متن‌های هایلایت‌‌ شده اضافه می‌شود

گوگل به‌زودی قابلیت «Copy link to highlight» را در اختیار کاربران کروم ۹۰ قرار می‌دهد تا قسمت‌های هایلایت‌شده را به لینک تبدیل و برای دیگران ارسال کنند.

ادامه مطلب

کروم و فایر فاکس

فایرفاکس و کروم را به‌روزرسانی کنید

موزیلا و گوگل نسخه‌های جدید فایرفاکس و مرورگر کروم را منتشر کرده‌اند که آسیب‌پذیری آنها رفع شده و برای جلوگیری از در اختیار گرفتن سیستم توسط مهاجمان، توصیه می‌شود مرورگرهای خود را به نسخه‌های جدید به‌روزرسانی کنید.

ادامه مطلب

کروم

نسخه کروم خود را ارتقا دهید

گوگل در راستای رفع پنج مورد ‫آسیب‌پذیری، نسخه پایدار کروم را منتشر کرده و کاربران نسخه‌های دسکتاپی ویندوز، مک و لینوکس می‌توانند نسخه کروم خود را ارتقاء دهند.

ادامه مطلب

کروم

نسخه سه بعدی مرورگر کروم در راه است

به زودی می توانید با استفاده از نسخه سه بعدی مرورگر اینترنتی کروم به سبک هدستهای واقعیت مجازی به گشت و گذاری متفاوت در اینترنت بپردازید.

ادامه مطلب

کروم

گوگل کروم از همیشه سریع تر و قوی تر شده است

ویراست بهبود یافته موتور جاوا اسکریپت V8 بخش اصلی تازه‌ترین نسخه مرورگر کروم، محصول شرکت گوگل است که سبب می‌شود تا سرعت آن نسبت به نسخه‌ اولیه کروم حدود شش برابر شود.

ادامه مطلب