شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-درآمد-از-اینستاگرام
اینستاگرام

پست‌های تبلیغاتی اینفلوئنسرها مشخص شود

یک دادگاه عالی در آلمان در حکمی اعلام کرد اینفلوئنسرهای شبکه اجتماعی که از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان پول دریافت می کنند، باید به شکل واضحی مشخص کنند که چنین پستهایی تبلیغاتی هستند.

ادامه مطلب

اینستاگرام

نگرانی صدها هزار کسب و کار آنلاین از فیلتر اینستاگرام در دوران کرونا

نگرانی از فیلتر اینستاگرام، صدها هزار دارنده کسب و کار که به خرده‌فروشی کیک، غذای خانگی، صنایع دستی، پوشاک و... در فضای مجازی مشغولند را نگران کرده است، آنها می‌پرسند که در صورت فیلتر اینستاگرام و در شرایطی که اقتصاد به علت شیوع کرونا، دچار رکود شده برای امرار معاش خود چه باید کنند؟

ادامه مطلب

اینستاگرام

چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟

اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیوی اینستاگرام از سال ۲۰۱۲ که از سوی فیس بوک خریداری شد، مرتبا رشد کرده و کاربران زیادی را جذب خود کرده است که در میان آنها برخی به درآمدزایی از طریق این اپلیکیشن پرداخته اند.

ادامه مطلب

اینستاگرام

ماجرای تجارت‌های میلیاردی در اینستاگرام

این روزها، بسیاری از افراد در بستر اینستاگرام فعالیت دارند و برخی به شهرت و محبوبیت هم رسیده‌اند و اتفاقا درآمدهای کلانی نیز کسب کرده‌اند. به همین خاطر بلاگر شدن، خواسته‌ افرادی است که هم علاقه‌مند به این کار هستند و هم قصد دارند از این طریق کسب درآمد کنند. صفحات مجازی آنان، خوشرنگ و لعاب‌ است. آنچه به نمایش می‌گذارند خاص و چشم‌نواز است. اینها دنبال کننده‌های چند ده‌هزارنفری یا حتی میلیونی دارند.

ادامه مطلب

اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام برای تازه کارها

کسب درآمد از اینستاگرام راه‌های زیادی دارد. آیا شما این را می دانید که برای کسب درآمد از اینستاگرام نیاز نیست حتماً صدها هزار فالوور داشته باشید. در این مقاله ۱۰ روش از راه های کسب درآمد از اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم که برای انجام آنها نیازی به داشتن تعداد زیادی فالوور نیست.

ادامه مطلب