چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
کلاب-هاوس
کلاب هاوس

کلاب هاوس در وب قابل دسترس شد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که تاکنون تنها برای دستگاههای iOS و اندروید از طریق اپلیکیشن رسمی قابل دسترس بود، سرانجام به وب توسعه یافت.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

دیوان عدالت اداری شکایت اپراتورها را رد کرد؛

همراه اول و ایرانسل برای اختلال در کلاب‌هاوس باید روزانه ۵۰ میلیارد تومان جریمه بدهند

دیوان عدالت اداری درخواست ایرانسل و توسعه اعتماد مبین (مالک سهام همراه اول) برای ابطال مصوبه هیات دولت در خصوص جریمه اپراتورهای همراه به دلیل ایجاد اختلال در کلاب‌هاوس را رد کرد. بدین ترتیب همراه اول و ایرانسل هر کدام باید به دلیل ایجاد اختلال در دسترسی به کلاب‌هاوس روزانه ۵۰ میلیارد تومان به دولت جریمه بپردازند.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

به دستور دیوان عدالت: کلاب‌هاوس باید رفع فیلتر شود

مجمع دیوان عدالت اداری در حکمی دستور به رفع فیلتر کلاب‌هاوس داده است و توقف اجرای مصوبه دولت دوازدهم را که حکم به جریمه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات را داده بود را باطل کرد.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

امکان ضبط محتوای صوتی روم‌ها به کلاب‌هاوس اضافه شد

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، کلاب‌هاوس قابلیت ضبط محتوای صوتی روم‌ها را برای کاربران خود فراهم کرد. قابلیتی که Replays نام دارد و تمامی‌ کاربران اندروید و آی او اس می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

کلاب هاوس از دسترس خارج شد

طبق گزارش کاربران در توییتر، عملکرد شبکه اجتماعی کلاب هاوس دچار اختلال شده و کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. این شبکه اجتماعی به سرورها متصل نمی‌شود و از کار افتاده است. کلاب هاوس در توییتر گفته در حال تلاش برای رفع مشکل است.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

قابلیت‌های جدید به کلاب هاوس اضافه می‌شود

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس امکان ضبط و پاسخگویی مستقیم (ریپلای) مکالمات و دانلود کلیپهای ۳۰ ثانیه ای برای به اشتراک گذاری در این پلتفرم یا سایتهای دیگر را عرضه می کند.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

قابلیت جدید کلاب هاوس برای واقعی کردن فضای مکالمات

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس یک قابلیت صدای فضایی را راه اندازی می کند که کمک می کند مکالمات در فضای مجازی مانند محیط طبیعی به نظر برسند.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

کلاب هاوس به روی همه گشوده شد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس ۱۶ ماه پس از آغاز فعالیت، سرانجام از مرحله آزمایشی بتا خارج شد و اکنون برای همه کاربران قابل دسترس بوده و نیازی به دعوت ندارد.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

کلاب هاوس به‌طور تصادفی از توسعه قابلیت چت متنی خبر داد

بعضی از کاربران کلاب هاوس اخیرا به‌صورت موقت با قابلیت جدیدی در این اپلیکیشن مواجه شده‌اند که احتمالا امکان چت متنی میان افراد را فراهم خواهد کرد. قابلیت چت با کاربران که ظاهرا «Backchannel» نام دارد، بالاخره اجازه می‌دهد افراد با هم گفتگوی خصوصی یا گروهی داشته باشند.

ادامه مطلب

اسپاتیفای گرین روم

یک اپلیکیشن جدید به جمع رقیبان کلاب هاوس پیوست

اپلیکیشن موبایل جدید "اسپاتیفای گرین روم" که به کاربران جهانی اجازه می دهد به اتاقهای صوتی زنده پیوسته یا میزبانی آنها را برعهده بگیرند و این مکالمات را به پادکست تبدیل کنند، از سوی شرکت اسپاتیفای عرضه شد.

ادامه مطلب