دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
کندی-اینترنت
زارع پور

در حاشیه جلسه دولت

وزیر ارتباطات: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد؛ ممکن است در خانه ما سرعت زیاد باشد و در محل کار شما کم باشد یا به عکس.

ادامه مطلب

زارع پور

سرعت اینترنت همراه به ۲۵.۱۸ مگابیت رسید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای افزودن به ظرفیت پهنای باند نداریم، گفت: سرعت و کیفیت اینترنت در ۶ ماه گذشته روند صعودی را طی کرده است. در این مدت سرعت ۲۵.۱۸ مگابیت بر ثانیه را در اینترنت سیار تجربه کرده‌ایم که فاصله زیادی با میانگین جهانی (۲۹.۶) ندارد.

ادامه مطلب

کندی اینترنت

چرا سرعت اینترنت کندتر شده؛ انفجار شبکه، اختلال یا دستکاری؟

سرعت اینترنت کندتر شده است. احتمالا به سختی بتوان کسی را پیدا کرد که در چند ماه اخیر با این جمله موافق نباشد. چه در شبکه سیار و چه شبکه ثابت، سرعت اینترنت نسبت به ماه‌های قبل کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب

اینترنت پهن باند

رفع کندی اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات

مهم‌ترین هدفی که از راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم دنبال می‌شود، افزایش کیفیت اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات است.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع‌پور:

اپراتورها می‌خواهند کم‌کاری‌های خود را به گردن وزارت ارتباطات بیاندازند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عدم توسعه زیرساخت‌ها، دلیل اصلی کندی اینترنت در کشور است. ما مشکلی برای تامین پهنای باند نداریم و اگر برخی اپراتورها به این نکته اشاره می‌کنند، قصد دارند کم‌کاری‌های خود را به گردن وزارت ارتباطات بیندازند.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع پور:

وضعیت نابه‌سامان اینترنت خانگی حاصل سیاست‌های غلط و تلمبار شده در یک دهه گذشته است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: مردم ما شایسته سرعت‌های چندصد مگابیتی اینترنت هستند که دور از دسترس نیست.

ادامه مطلب

کندی اینترنت

افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت شبکه داخلی و بین‌الملل برای بهبود کیفیت اینترنت

معاون وزیر ارتباطات گفت: برای رفع مشکل کندی و اختلال در شبکه ارتباطی کشور که در مهرماه رخ داده بود، توسعه در پهنای باند انجام شد و ظرفیت شبکه اینترنت بین‌الملل و شبکه داخلی نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافت.

ادامه مطلب

نارضایتی از اینترنت

وزیر ارتباطات کندی اینترنت را پذیرفت

عیسی زارع‌‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پیامک یکی از کاربران که از کیفیت اینترنت شکایت کرده بود، مشکلات در شبکه زیرساخت را پذیرفت و وعده به بهبود کیفیت اینترنت داد.

ادامه مطلب

نارضایتی از اینترنت

مشکل کندی سرعت اینترنت در آستانه سال نو / پشت پرده اختلالات چیست

در روزهای پایانی سال ۹۹ سرعت اینترنت با کندی قابل توجهی همراه شده و کاربران در ساعات اوج مصرف قادر به برقراری ارتباط باکیفیت نیستند؛ دلیل بروز این اختلال از سوی مسئولان شفاف سازی نشده است.

ادامه مطلب

کندی اینترنت

چرا اینترنت ایران شب‌ها کند می‌شود؟

قطعی مسیر ارتباطات بین‌الملل زیرساخت از طریق قطر باعث کاهش کیفیت اینترنت در ایران شده است. با این قطعی ۸۵۰ گیگابایت از ظرفیت اینترنت کشور از دست رفته است.

ادامه مطلب