شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
کيفيت-اينترنت
اينترنت

بیشتر کاربران از کیفیت اینترنت شکایت دارند

سرعت‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های اینترنتی همواره معترضانی دارد و نتایج سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195نشان می‌دهد، بیشترین شکایات کاربران از خدمات اینترنت اپراتورها در حوزه کیفیت سرویس است.

ادامه مطلب

اينترنت - شبکه جهاني - زيرساخت ارتباطي

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت:

هيچ وقت هيچ شبکه اي ميزان شکايت هايش به صفر نمي رسد

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت ايران مي گويد: زنجيره اپراتوري، فراهم بودن زيرساخت ها و ارايه دهنده سرويس اثرگذارترين عوامل بر کيفيت اينترنت و خوب يا بد بودن آن است.و دراين چرخه هيچ وقت شکايت ها به صفر نمي رسد.

ادامه مطلب

گوشي

گلايه مشترکان از کاهش کيفيت اينترنت اپراتور اول در مرکز تهران

مشترکان اپراتور اول در منطقه مرکزي تهران اعلام مي‌کنند در حالي که مدت‌ها پيش اينترنت اين اپراتور از به 3G و بالاتر ارتقا يافت و سرويس نسبي مناسبي ارائه مي کرد، اما مدتي است که اين سرويس به طور مکرر به 2G تنزل مي‌کند.

ادامه مطلب

اينترنت

سخنگوی وزارت ارتباطات اعلام کرد:

شبکه ارتباطی کشور نرمال است/انتظار کاربران بالا رفته است

سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بروز اختلال در شبکه ارتباطی کشور را رد کرد و گفت: طی چند روز گذشته هیچ مشکلی در سرویس اینترنت وجود نداشته است.

ادامه مطلب

فيبر

ارتقاي کيفيت اينترنت با شبکه فيبر پشتيبان

رئيس کميسيون اينترنت سازمان نظام صنفي رايانه‌اي از اعلام آمادگي شرکت مخابرات ايران براي واگذاري امکانات پايه‌اي خبر داد و اين اتفاق را در راستاي شکل‌گيري يک شبکه فيبر پشتيبان براي شرکت‌هاي FCP، موجب ارتقاي کيفيت در ارائه سرويس به کاربر نهايي دانست.

ادامه مطلب

اينترنت

کیفیت اینترنت با کاهش قیمت حفظ می‌شود؟

افزایش سرعت اینترنت همیشه از دغدغه‌های کاربران اینترنتی است، همچنین از طرفی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده کاهش قیمت اینترنت را می‌دهد و از طرف دیگر رئیس جمهور، کیفیت کنونی اینترنت را در شان مردم ایران نمی‌داند. با این وجود هنوز هم به نظر نمی‌رسد این شرایط تغییر چندانی کرده باشد.

ادامه مطلب

اينترنت

رییس کمیته ارتباطات مجلس:

چرا با کاهش قیمت، کیفیت اینترنت نباید حفظ شود؟

رییس کمیته ارتباطات مجلس کاهش قیمت اینترنت را مشروط به افزایش کیفیت آن موجب رضایت مشترکین تلفن همراه دانست و اظهار کرد: چرا با کاهش قیمت کیفیت اینترنت نباید حفظ شود؟

ادامه مطلب

کابل - ترافيک

چند توصیه به مشترکان اینترنت پرسرعت

مباحثی مانند رعایت نکات مندرج در قرارداد و ارائه سرویسی با همان کیفیت و پرداخت خسارت در صورت تخلف از جمله حقوق کاربران اینترنت است که بسیاری از مشترکان ADSL از آن آگاهی ندارند.

ادامه مطلب

نمودار - کسب و کار -

مجمع جهانی اقتصادی خبر داد

وضعیت نامطلوب استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار

مجمع جهانی اقتصادی فهرست سالانه خود در مورد میزان آمادگی شبکه ای کشورهای مختلف جهان را منتشر کرده که در این فهرست ایران از نظر میزان آمادگی شبکه ای رتبه 92 را در میان 139 کشور جهان کسب کرده است.

ادامه مطلب

کابل - اينترنت

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس:

اینترنت ایران سریع‌تر از افغانستان است

وزیر ارتباطات با رد اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر سرعت بالای اینترنت افغانستان و عراق به نسبت ایران، گفت: وضعیت تهران و مراکز استان ما بسیار بهتر از کشورهای مذکور است و شاید برای اثبات این موضوع نیاز باشد سفری به آنجا داشته باشید.

ادامه مطلب