جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي-هوشمند
گوشي هوشمند

چند درصد ایرانی‌ها گوشی هوشمند دارند؟

نتایج نظرسنجی ملی اخیر ایسپا نشان می‌دهد، 69درصد کسانی که موبایل دارند، از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب

گوشي 5G

گوشي 5G ارزان قيمت هواوي در راه است

شرکت هواوي به تازگي اعلام کرده است که به زودي از يک گوشي هوشمند مجهز به فناوري شبکه 5G رونمايي مي‌کند.

ادامه مطلب

گوشي

راه‌حل جديد براي عکاسي گوشي‌هاي سامسونگ در نور کم

به نظر مي‌رسد که سامسونگ نيز قصد دارد به منظور ارتقاي کيفيت عکاسي در نور کم و محيط تاريک قابليت جديدي را به دوربين گوشي‌هاي هوشمند خود بيافزايد.

ادامه مطلب

گوشي

قیمت نهایی آیفون 8 مشخص شد

در حالی که تصور می شد به علت سیاست های اقتصادی خاص دولت ترامپ و برخی به روزرسانی ها ممکن است قیمت نهایی آیفون 8 از هزار دلار فراتر رود، این فرضیه رد شده است.

ادامه مطلب

گوشي

اولین گوشی هوشمند با دوربین 360 درجه!

یک شرکت تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی، گوشی هوشمند موسوم به Darling تولید کرده که به یک دوربین درونی 360 درجه مجهز است. این دوربین امکان تصویربرداری در تمام جهات را به طور همزمان در اختیار می گذارد.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

طراحي دوربين جديد گوشي با رم داخلي و توان ثبت هزار فريم در ثانيه

شرکت سوني موفق به طراحي و ساخت دوربين ديجيتال جديدي براي نصب بر روي گوشي هاي هوشمند شده که از حسگري جديد با يک لايه دي رم و دقت ??.? مگاپيکسل برخوردار است.

ادامه مطلب

گوگل

ناکامي گوگل در بازار گوشي‌هاي هوشمند

اگر چه گوشي پيکسل گوگل امکانات و قابليت هاي زيادي دارد، اما بر خلاف تصور اوليه استقبال از آن در حد پيش بيني شده نبوده است.

ادامه مطلب

بازار گوشي

آشفته بازاری به نام تعمیرات موبایل

حدود 25 تا 30 میلیون گوشی هوشمند بدون گارانتی در دست خریداران تلفن همراه است و تعمیر این گوشی‌ها در زمان بروز مشکل موضوعی است که در موارد متعدد مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است.

ادامه مطلب

پيامک

ارسال پیام متنی ریتم امواج مغز ما را تغییر می‌دهد

آیا استفاده از گوشی هوشمند نحوه‌ی فعالیت مغز ما را تغییر می‌دهد؟ گروهی از محققان مایو کلینیک کشف کرده‌اند که ارسال پیام‌های متنی در ریتم عادی امواج مغز تغییر ایجاد می‌کند. این تغییرات کاملا با امواج ناشی از دیگر فعالیت‌ها متفاوت هستند و دانشمندان در این مرحله هیچ توضیحی برای آن ندارند.

ادامه مطلب

کابل - اينترنت

بازار تضمین شده مودم‌ ADSL و گوشی هوشمند ایران/ بخش خصوصی با سازندگان بزرگ

معاون وزیر ارتباطات از چند برابر شدن تعداد گوشی‌های هوشمند و کاربران ADSL طی ۳ سال خبر داد و گفت: بخش خصوصی ایران در تفاهم با صنعت موبایل شرکت هایی بزرگ از جمله هواوی، سامسونگ، اچ‌تی‌سی در بازار بزرگ کشور ورود پیدا کند.

ادامه مطلب