جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشی-تلفن-همرا-ه
گوشی

هوای سرد گوشی را منفجر می‌کند

یک کارشناس ادعا کرد که هوای سرد می‌تواند منجر به انفجار باتری موبایل‌ها شود.

ادامه مطلب

موتورولا

مشخصات گوشی جدید و ارزان موتورلا فاش شد

مشخصات موبایل ارزان قیمت و جدید شرکت موتورلا فاش شده است. طبق گزارش ها این دستگاه نمایشگر ۶.۵ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد داشت.

ادامه مطلب

گوشی

به دلیل شیوع کرونا؛

کمبود تراشه تولید گوشی ارزان گوگل در هند را متوقف کرد

طرح دو شرکت گوگل و جیو برای تولید گوشی ارزان قیمت در هند به علت کمبود جهانی تراشه که به علت شیوع ویروس کرونا رخ داده، متوقف شد.

ادامه مطلب

ایفون

عقب نشینی اپل از اسکن تصاویر گوشی‌های آیفون

شرکت اپل در پی انتقادات شدید مدافعان حریم خصوصی، راه اندازی سیستم اسکن تصاویر آیفون کاربران برای رصد موارد سوءاستفاده از کودکان را به تاخیر انداخت.

ادامه مطلب

گوشی

سخنگوی گمرک اعلام کرد

گوشی در صدر واردات/ ممنوعیتی در کار نیست، گران نکنید

طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، واردات گوشی در سال جاری نه تنها کم نشده بلکه ترخیص قطعی آن افزایش نیز داشته است. از سویی هنوز هیچ ابلاغی در مورد ممنوعیت واردات برند خاصی به گمرک وجود نداشته و ممنوعیتی اعمال نشده است؛ بنابراین طرح مطالبی با عنوان عدم واردات یا کاهش آن نمی تواند بهانه ای برای گران فروشی گوشی باشد.

ادامه مطلب

گوشی

بازار گوشی در خطر کمبود و گرانی

فعالان بازار با تاکید بر رشد واردات گوشی‌های شیائومی در ماه‌های اخیر و برخورداری این محصولات از تکنولوژی روز و در عین حال قیمت مناسب برای مصرف‌کننده، معتقدند که ممنوعیت واردات مدل‌های پرمصرف، تعادل بازار را بهم می‌زند ‌و مردم را از برخورداری از گوشی‌های با کیفیت مطلوب ‌و مقرون‌به‌صرفه محروم می‌کند.

ادامه مطلب

اپل

اپل تمام آیفون‌های سال ۲۰۲۲ را به ۵G مجهز می‌کند

اپل که سال گذشته گوشی‌های آیفون خود را در دو مدل ۵G و ۴G ارائه کرده بود در سال آینده قرار است برای اولین بار تلفن‌همراه ارزان خود را نیز تغییر داده و تمام آنها را به ۵G مجهز کند.

ادامه مطلب

گلکسی

حدود قیمت گلکسی A۲۲ ۵G سامسونگ چقدر است

گوشی سامسونگ گلکسی A۲۲ ۵G اوایل تیر ماه با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا شده بود. اکنون قیمت اقتصادی‌ترین موبایل ۵G سامسونگ در بازار هند نیز مشخص شده است. کنار هم قرار دادن قیمت بازارهای مختلف می‌تواند یک حدود قیمت از این محصول را در بازار ایران ارائه کند.

ادامه مطلب

ایفون مینی

اپل ساخت آیفون‌های مینی را متوقف کرد

بر اساس اخبار اخیرا منتشر شده، شرکت اپل پیش از فرا رسیدن سومین سالگرد عرضه گوشی‌های آیفون مینی تولید این سری را متوقف کرده است.

ادامه مطلب

ابراهیم درستی

ابراهیم درستی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران:

با عرضه‌ی کافی گوشی تلفن همراه توسط واردکنندگان، قیمت‌ها کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران، گفت: قیمت ارز بر قیمت تلفن همراه اثرگذار است و در صورتی که واردکنندگان، گوشی‌های‌ تلفن همراه را به میزان کافی عرضه کنند، قیمت این کالا در بازار کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب