شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آمازون
ترامپ

مسخره کردن دونالد ترامپ به سبک آمازون

بلندگوی خاص شرکت آمازون موسوم به Echo که قادر به درک فرامین صوتی برای کنترل انواع سخت افزار، پخش موسیقی و پاسخ به سوالات است قابلیت تازه‌ای به دست آورده: دست انداختن دونالد ترامپ.

ادامه مطلب

تبلت

رایانه‌ لوحی آمازون در ماه اکتبر می‌آید

شرکت آمازون که پیش از این به سراغ فروش فیلم و وموسیقی دیجیتالی رفته بود در ماه اکتبر اکتبر رایانه ی لوحی خود را هم عرضه می‌کند که احتمالا مبتنی بر سیستم عامل آندروید گوگل است و به نظر کارشناسان از اندک شمار افزاره‌هایی است که می‌تواند با آیپد رقابت کند.

ادامه مطلب

آمازون

آمازون در نیمه‌ دوم سال جاری میلادی رایانه‌ لوحی عرضه می‌کند

در محافل صنعت مخابرات شایعه شده است که آمازون در پی عرضه‌ رایانه‌ لوحی تحت آندروید است و تولید سخت‌افزار آن را هم به شرکت رایانه‌سازی کوانتا(Quanta) تایوان سفارش داده است.

ادامه مطلب

ebay

گام بزرگ سایت (eBay) برای رقابت با آمازون

شرکت حراجی اینترنتی ای‌بی (eBay) برای رقابت هر چه بیش‌تر با شرکت آمازون شرکت تجارت الکترونیکی جی‌اس‌آی(GSI) را با پرداخت 2.4 میلیارد دلار در اختیار می‌گیرد.

ادامه مطلب

کیندل جدید، پرفروش‌ترین محصول تاریخ شرکت آمازون



آمازون که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است، اعلام کرد: کتابخوان کیندل جدید این شرکت پرفروش‌ترین محصول در تاریخ فعالیت آمازون شده است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

حقه جدید هکرها برای کلاهبرداری آنلاین

همزمان با افزایش خریدهای اینترنتی سال نو میلادی، کلاهبرداران دنیای مجازی برای فریب کاربران سایت آمازون به شیوه جدیدی متوسل شده‌اند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

آمازون وبگاه تولید فیلم به راه انداخت

شرکت آمازون (Amazon.com) با راه‌اندازی وبگاه جدیدی که به دارندگان استعداد فیلم‌سازی امکان می‌دهد تا فیلم‌نامه‌ها و فیلم‌های خود را در آن عرضه کنند گام بزرگی به سوی کسب و کار تولید فیلم برداشته است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

چرا آمازون روز‌به‌روز ثروتمندتر می‌شود؟

بخش قابل توجهی از درآمد آمازون طی این بازه، از سرویس‌های ابری این شرکت (AWS یا Amazon Web Service) به‌دست آمده است. میزان فروش خالص این محصول با رشدی ۲۰ درصدی، ۲۰ میلیارد و ۵۸۰ میلیون دلار و درآمد خالص سرویس با رشد ۵۱ درصدی، ۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون دلار بوده است. در طول همین بازه، درآمد آمازون از AWS با ۶۴ درصد رشد به ۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون دلار و سود خالص عملیاتی آن به ۷۱۶ میلیون دلار رسیده است.

ادامه مطلب