خدمترسانی به جامعهای جدید: توزیع فراتر از در منزل
امروزه نیازهای مشتریان پست به سرعت در حال تغییر است. فناوریهای پیشرفته اطلاعات و ارتباطات نوع جدیدی از مصرفکننده را ایجاد کرده که برای آنها توزیع در منزل کافی نیست بلکه میخواهند در هر زمان و مکانی که نیاز داشته باشند، به آنان خدمترسانی شود. آنها خواستار خدماتی انعطافپذیرتر و شخصیتر هستند.
ادامه مطلب
از روایت دیرکردها تا رتبه 17 در استانداردها؛ در شرکت پست چه میگذرد؟
میگویند 138 سال از عضویت ایران در اتحادیه جهانی پست میگذرد با اینحال هنوز میزان رضایت مردم از خدمات شرکت پست و میزان اطلاع آنها از خدمات مختلفی که این شرکت ارائه میکند جای بحث دارد.