یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
الكامپ
الكامپ

عضو هيأت عامل سازمان IT ايران :

ادغام الکامپ و تلکام از سال آينده قطعي شد/ آمادگي مجريان اخذ شد

عضو هيأت عامل سازمان فناوري اطلاعات ايران گفت: با جلب نظر مثبت برگزارکنندگان، ادغام دو نمايشگاه الکامپ و تلکام از سال آينده قطعي شد و مدت زمان برگزاري به بيش از 4 روز افزايش مي‌يابد.

ادامه مطلب

الكامپ

پرونده الکامپ بیستم بسته شد

نمایشگاه الکامپ بیستم که به قول برخی مسوولان برگزار کننده‌اش با وجود فرصت کم، شرکت‌ها جهت برپایی غرفه و برنامه‌ریزی برای حضور در آن پرشور و قابل قبول ظاهر شده بودند، عصر امروز و پس از چهار روز کاری با تمام نقاط ضعف و قوت به کارش پایان داد.

ادامه مطلب

نمايشگاه

حضور نمایندگان جیتکس با هدف بین‌المللی‌کردن الکامپ

نماینده جیتکس با اشاره به این‌که نمایندگان نمایشگاه جیتکس در الکامپ امسال حضور دارند، گفت: حضور نمایندگان جیتکس به منظور شناخت بازار تکنولوژی ایران، آشنایی با شرکت‌های ایرانی و آشنایی با سلیقه مشتریان فناوری اطلاعات در این کشور است.

ادامه مطلب

الكامپ

گزارشی از سومین روز نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ بیستم اگرچه شرکت‌های راضی و ناراضی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کنار هم جمع کرده و در این میان اپراتور رایتل و ایرانسل توانستند با ارائه‌ی سیم‌کارت رایگان مخاطبان بسیاری را نسبت به دیگر شرکت‌ها به خود جذب کنند.

ادامه مطلب

نمايشگاه

اظهارات مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درباره الکامپ

مناسب‌نبودن زمان اطلاع‌رسانی برای برگزاری الکامپ، نارضایتی از ساعات برگزاری این نمایشگاه و نحوه محاسبه‌ی قیمت غرفه‌ها به صورت ارزی و ریالی باعث شد که بیستمین نمایشگاه الکامپ مورد انتقاد برخی از غرفه‌داران قرار گیرد و آنان از این دوره به عنوان بی‌سامان‌ترین دوره نمایشگاه‌های الکامپ یاد کنند.

ادامه مطلب

اينترنت

مدیرعامل مبین‌نت تشریح کرد

جزئیات سرویس جدید TDLTE

مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین نت، اپراتور سراسری وایمکس با اشاره به این‌که این شرکت تصمیم دارد سرویس TDLTEراه‌اندازی کنند، گفت: این شرکت در حال حاضر امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز برای ارائه‌ی این خدمت را دارد و نیازمند گرفتن مجوز رگولاتوری است.

ادامه مطلب

الكامپ

الکامپ بیستم افتتاح شد

در‌های نمایشگاه الکامپ بیستم به روی علاقه‌مندان گشوده شد.

ادامه مطلب

الكامپ

افتتاح بیستمین الکامپ بدون حضور وزیر ارتباطات

مراسم افتتاحیه بیستمین الکامپ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برخلاف سال‌های گذشته در این مراسم حضور نیافت.

ادامه مطلب

الكامپ

حاشيه‌هاي نخستين روز نمايشگاه الکامپ

بيستمين دوره از نمايشگاه الکامپ در حالي کليد خورد که با حاشيه‌هايي همراه بود.

ادامه مطلب

الكامپ

فردا صورت می‌گیرد

کلیک الکامپ بیستم با حضور وزیر ارشاد

بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بزرگترین رویداد فناوری کشور، 10:30 فردا - یکشنبه - با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

ادامه مطلب