یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

اظهارات مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درباره الکامپ

نمايشگاه

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴:۰۰


مناسب‌نبودن زمان اطلاع‌رسانی برای برگزاری الکامپ، نارضایتی از ساعات برگزاری این نمایشگاه و نحوه محاسبه‌ی قیمت غرفه‌ها به صورت ارزی و ریالی باعث شد که بیستمین نمایشگاه الکامپ مورد انتقاد برخی از غرفه‌داران قرار گیرد و آنان از این دوره به عنوان بی‌سامان‌ترین دوره نمایشگاه‌های الکامپ یاد کنند.

وایمکس نیوز - برخی از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات حاضر به شرکت در نمایشگاه الکامپ نشدند و حاضران نیز اشکالاتی به نحوه و زمان برگزاری نمایشگاه وارد می‌دانند اما نظر مدیر عامل شرکت‌ سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی درباره‌ی وضعیت برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال با نظر شرکت‌کنندگان متفاوت است.  

حسین اسفهبدی نمایشگاه الکامپ امسال را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: تفاوت نمایشگاه الکامپ امسال نسبت به سال‌های گذشته در این است که در نمایشگاه امسال حضور شرکت‌های خارجی پررنگ‌تر از شرکت‌های داخلی است. 

وی خاطر نشان کرد: شرکت‌های داخلی زمان زیادی برای آمادگی جهت حضور در این نمایشگاه را نداشتند و این امر برای خودمان نیز عجیب بود که حضور شرکت‌های خارجی نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده است. 

مدیر عامل شرکت‌ سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی درباره‌ی وضعیت برگزاری نمایشگاه در مهلت کوتاه تصریح کرد: با این‌که شرکت‌ها زمان کافی برای آمادگی جهت حضور در این نمایشگاه نداشتند من می‌بینم که این نمایشگاه به صورت مناسبی برگزار شده و ساخت‌وسازهای زیبا و خوبی برای غرفه‌ها انجام شده است. 

اسفهبدی درباره‌ی عدم موافقت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با تغییر زمان نمایشگاه الکامپ تصریح کرد: زمان برگزاری نمایشگاه‌ها این چنینی را یک روزه نیز نمی‌توان عقب یا جلو برد، زیرا این نمایشگاه‌ها تاریخ بین‌المللی دارد و از سوی دیگر نیز تقویم برگزاری تمام نمایشگاه‌ها روی سایت شرکت قرار گرفته و جای خالی برای تغییر زمان این نمایشگاه وجود ندارد. 

مدیر عامل شرکت‌ سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با تاکید بر این‌که امکان عقب انداختن زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ محال بود، گفت: تنها راه‌حل برای مشکل نمایشگاه الکامپ حذف این نمایشگاه بود که نمی‌شد نمایشگاهی به این معتبری را حذف کرد. 

وی درباره‌ اضافه‌شدن دو روز تعطیل پنج‌شنبه و جمعه به مهلت برگزاری نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: بعد از الکامپ زمان برگزاری نمایشگاه مهم دیگری است و ما نمی‌توانستیم پنج‌شنبه و جمعه را به زمان این نمایشگاه اضافه کنیم، زیرا تخلیه نمایشگاه الکامپ حداقل یک روز فرصت می‌برد و غرفه‌داران نمایشگاه بعدی نیز حداقل به سه یا چهار روز زمان برای ساخت‌وسازها احتیاج دارند.

 

منبع : ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو