سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
اندرويد
زمان - تلفن همراه

برنامه‌هایی که مانع هدر رفتن وقت می‌شوند

گاهی اوقات همه ما احساس می‌کنیم که زمان با سرعت بیشتری سپری می‌شود و هر چقدر تلاش میکنید که مانع هدر رفتن وقت شوید یا از زمان کاری خود را مفید تر کنید، موفق نمی‌شود. نگران نباشید برای این منظور چند برنامه موبایلی مناسب وجود دارد.

ادامه مطلب

اندرويد

بدافزار جدید در خانه گوگل

همین چند روز پیش بود که خبری درباره سطح ایمنی تلفن های اندرویدی منتشر کردیم و در آن اشاره شد که دستگاه های اندرویدی به دلیل گستردگی زیاد و همچنین همسان نبودن سیستم عامل ها و نیز ارائه نشدن بروزرسانی های امنیتی در معرض خطرات بسیار زیادی قرار دارند. حالا اخبار ناخوشایند بیشتری برای کاربران این سیستم عامل منتشر شده است و این بار بدافزارها به خانه امن گوگل نفوذ کرده اند.

ادامه مطلب

اندرويد

جذاب ترین ویژگی‌های نسخه جدید اندروید اعلام شد

همزمان با رونمایی از Marshmallow تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید، کاربران در مورد ویژگی های جذاب این سیستم عامل بحث و گفتگو می کنند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اندرويد

"مارشمالو" این هفته می‌آید

شرکت گوگل اعلام کرد که اندروید جدید این شرکت موسوم به "مارشمالو" این هفته عرضه می‌شود.

ادامه مطلب

اندرويد

صدرنشینانی که نمی شناسید!

برترین آنتی ویروس های موجود برای اندروید

امنیت همیشه موضوعی مهم و کاربردی برای کاربران تلفن های هوشمند به حساب می آید. با گسترش استفاده از موبایل ها و اضافه شدن امکانات جدید به این دستیارهای هوشمند، توجه عده زیادی به آنها جلب شده که دوستان هکر و سارق نیز بخشی از آن را تشکیل می دهند.

ادامه مطلب

اندرويد

صنعت موبایل بروزرسانی امنیتی ماهانه برای اندروید را جدی تر خواهد گرفت!

حدود دو هفته پیش و در سیستم عامل اندروید مشخصات یک نقص امنیتی بسیار خطرناک به نام Stagefright منتشر شد که هر گوشی هوشمندی را از نسخه 2.2 در معرض خطر قرار می دهد. البته این نقص مدتها پیش به اطلاع گوگل رسیده بود، اما به هر دلیل هیچ اقدام جدی در رابطه با آن صورت نگرفت. نتیجه اینکه با سر و صدایی که به راه افتاد، شرکت های موبایل سازی به فکر افتادند کمی از راهکار سنتی خود برای بروزرسانی هر از گاهی فاصله گرفته و در بازه های زمانی مشخص دستکم برای موارد امنیتی بروزرسانی های ضروری را ارائه دهند.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ مشغول تست یک تبلت 18.4 اینچی است

دنیای اندروید پر است از تبلت ها مختلف با ابعاد و ویژگی ها متفاوت؛ مدل هایی که از 7 اینچ آغاز می شوند و معمولا حوالی 12 تا 13 اینچ باقی می مانند، مگر آنکه برای کاربردهای خاص تعریف شده و یا در دسته ترنسفورمر ها جای بگیرند.

ادامه مطلب

اندرويد

سرقت اعتبار کاربران توسط ۲ بازی معروف اندرویدی

2 بدافزار با سوء‌استفاده از 2 بازی معروف اندرویدی در گوگل پلی با روش فیشینگ اعتبار فیسبوک هزاران نفر از کاربران را به سرقت بردند.

ادامه مطلب

اندرويد

راه حلی مخفی برای افزایش سرعت دستگاه اندرویدی شما

حتما برای شما هم پیش آمده که پس از مدتی متوجه می شوید تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدیتان سرعت گذشته را ندارد و لگ ها تاخیرهای مداوم باعث کلافه شدنتان می شوند.

ادامه مطلب

صفحه کليد

با صفحه‌کليد گوشي، رايانه خود را کنترل کنيد

اينتل به‌تازگي برنامه Intel Remote Keyboard را معرفي کرد که موبايل شما را به يک صفحه‌کليد و تاچ‌پد مجازي براي کنترل رايانه تبديل مي‌کند.

ادامه مطلب